کد خبر: ۴۴۷۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

تبریک اینستاگرامی ولایتی به روحانی+تصویر

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی ملت و انتخاب رئیس جمهور دوازدهم را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، پیروزی ملت بزرگ و شریف ایران و انتخاب رئیس جمهور دوازدهم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت شریف و بزرگ ایران همچون تمامی روزهای با عظمت و باشکوه پس از پیروزی انقلاب صفحه درخشان و نورانی دیگری از برگ‌های زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ورق زدند و جهانیان را مجذوب عزت و عظمت ملت بزرگوار ایران اسلامی نمودند و جلوه‌ای از وحدت و همراهی مردم با نظام مردم سالاری دینی را به نمایش گذاردند و به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)،ملت شریف و بزرگ ایران پیروز و سرافراز این عرصه بوده و هستند.

اینجانب حضور باشکوه ملت عزیز ایران اسلامی را ارج نهاده ،پیروزی ملت بزرگ و شریف ایران و این حضور حداکثری را به محضر مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور منتخب و همه ملت بزرگ  تبریک عرض کرده ،یقین دارم در دوره جدید با همراهی ملت شریف ایران،رهبری داهیانه  مقام معظم رهبری و رفاقت و همراهی تمامی دیدگاه ها مسیر روشن و نورانی این نظام مقدس با اقتدار و ثبات  به پیش خواهد رفت.

تبریک اینستاگرامی ولایتی به روحانی/ تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
جلوه‌ای از وحدت و همراهی مردم با نظام مردم سالاری دینی را به نمایش گذاردند

و تنفر خود را از نفاق افکنان ضد وحدت مثل کیهان و حمله به سفارت و اسید پاشی و ناسزا گویان برجام و....... به نمایش گذاشتند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین