کد خبر: ۴۴۷۶۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
ایران شاد و رکورد یادگار آیت‌الله هاشمی در تهران

روزنامه‌ها متاثر از انتخاباتی دیگر؛ از فاتحان و اخراجی‌های بهشت تا پس‌گرفتن مشهد و تهران+تصاویر

با توجه به اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و روستا، اغلب روزنامه‌های امروز (یکم خرداد ماه) تیتر و تصویر یک خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند؛ در این میان، بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز همچنان داغ است و مطالبی تحلیلی با این موضوع در مطبوعات دیده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه «شهروند» تیتر یک «گام دوم پیروزی» را انتخاب کرده و به پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرمان، یزد، سمنان، قزوین، تبریز، اردبیل، مشهد و کرج اشاره دارد. عکس یک این روزنامه بخشی از بنای داخلی ساختمان شورای شهر تهران از نمایی نزدیک را به تصویر می‌کشد.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «مشهد و تهران را پس گرفتیم» را برگزیده و به پیروزی لیست اصلاح طلبان در اغلب شورای شهر شهرها پرداخته است.

روزنامه «شرق» برای صبح امروز تیتر نخست «فاتحان بهشت» با روتیتر «اصولگرایان پشت درهای شورای شهر ماندند» را انتخاب کرده و به پایان حضور ۱۷ ساله چهره‌های ورزشی در شورای شهر تهران پرداخته است.

روزنامه «قانون» تصویر نخست خود را به دو عکس از مهدی چمران اختصاص داده که در یک عکس دستش را به نشانه پیروزی بالا آورده و در عکس دیگر بر عکس؛ این روزنامه مطلبی را با تیتر یک «اخراجی‌های بهشت» با روتیتر «مهدی چمران و یارانش از شورای شهر تهران حذف شدند» را  منتشر کرده است.

روزنامه «ایران» تیتر یک «ایران شاد» را برگزیده و به جشن خودجوش مردم در تهران و شهرستان‌ها پس از پیروزی روحانی پرداخته است. این روزنامه تصویر نخست خود را به شادی مردم پس از اعلام نتایح انتخابات اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر نخست «مشهد، اصفهان و تهران اصلاح‌طلب شدند» را برای اعلام نتایج انتخابات شورای شهر انتخاب کرده که به پیروزی اصلاح طلبان اشاره دارد.

این روزنامه تصویر نخست خود را به محسن هاشمی پسر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داده و در گوشه‌ای از این عکس، محمد باقر قالیباف هم دیده می‌شود. این روزنامه در همین راستا مطلبی را با تیتر «یادگار هاشمی رکورد رأی تهران را شکست» را منتشر کرده و به گفت‌وگو با چهار عضو جدید شورای شهر پرداخته است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست «یادگار آیت‌الله هاشمی رکورد زد» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از محسن هاشمی در حالی که کنار آیت الله هاشمی رفسنجانی ایستاده، اختصاص داده است.

روزنامه «کیهان» تیتر نخست «انتخابات تمام شد نوبت عمل به وعده‌هاست» را انتخاب کرده و گزارشی خبری تحلیلی در این راستا تهیه کرده است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر یک «اعتراض متمدنانه» با روتیتر «پس از همکاری نکردن وزارت کشور، سید ابراهیم رییسی در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی خواستار رسیدگی شورای نگهبان به تخلفات انتخاباتی شد» را برگزیده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به نمایی داخلی از ساختمان شورای نگهبان اختصاص داده است.

روزنامه «جوان» تیتر نخست «رقص ضد ایرانی ترامپ با شاباش ۵۰۰ میلیاردی دلاری سعودی» را انتخاب کرده و به سفر رییس جمهور امریکا به عربستان اشاره دارد. این روزنامه عکس نخست خود را به حضور ترامپ در بین سعودی‌ها اختصاص داده است که شمشیر به دست دارد.

روزنامه «ابتکار» تیتر یک «"امید" صدای مردم ایران» را انتخاب کرده و به پیروزی لیست امید در اغلب شهرها اشاره دارد.

 این روزنامه مطلبی دیگر با تیتر «پدرم، همسرم، فرهاد مجیدی و دیگران!» را منتشر کرده و به بررسی آمار قابل توجه رأی‌های باطله پرداخته است.

روزنامه «رسالت» تیتر نخست «انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است» را برگزیده و به بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اشاره کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر نخست «پیروزی لیست امید در انتخابات شوراهای شهرهای بزرگ» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به محسن هاشمی درحالی که دست خود را بالا گرفته، اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» تیتر نخست «شوراهای شهر و روستا منتخبان خود را شناختند» را انتخاب کرده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر نخست «آمادگی مقامات ارشد کشورها برای همکاری با دولت روحانی» را انتخاب کرده و به تاکید مسؤولان کشورهای دیگر برای همکاری با ایران و دولت روحانی اشاره کرده است.

روزنامه «مردم سالاری» تیتر نخست «ایران، موضوع گفت‌وگوی ترامپ با سران کشورهای عرب» را برگزیده و به سفر رییس جمهور امریکا به عربستان پرداخته است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به جشن مردم پس از اعلام نتایج انتخابات باختصاص داده و مطلبی با تیتر «جشن خیابانی فقط با مجوز» را انتخاب کرده است.

روزنامه «جام جم» تیتر یک «۱۲ اولویت دولت دوازدهم» را انتخاب کرده و با کارشناسان در این راستا گفت وگو کرده است.

روزنامه «بهار» تیتر نخست «سراسر امید» را انتخاب کرده و به پیروزی لیست اصلاح طلبان شورای شهر اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به جشن مردم پس از انتخاب حسن روحانی اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «ایران؛ سبز و بنفش» را منتشر کرده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یک «تغییر آرایش‌های سیاسی شورای کلان شهرها» را انتخاب کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به حضور ترامپ در بین سعودی‌ها اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «رقص شمشیر روی دلارهای نفتی» را منتشر کرده است.

روزنامه وقایع اتفاقیه تیتر یک «فتح طهران» را انتخاب کرده و به پیروزی لیست اصلاح طلبان در اغلب شهرها اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به تجمع مردم در حسینیه ارشاد برای رأی دادن اختصاص داده است و مطلبی را با تیتر «خون رنگین حسینیه ارشاد» منتشر کرده و به بررسی علت تجمع بیش از انداره مردم در این حسینیه پرداخته است.

به گزارش ایسنا، همچنین روزنامه «خبر ورزشی» تیتر یک «سرشاخ» را انتخاب کرده و به زد وخورد دو عضو شورای شهر پرداخته است.

تصاویر/ روزنامه‌های دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ را می‌توانید در اینجا ببینید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
1
15
مشهد را خدا آزاد كرد!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
خرمشهر و مشهد را خدا از دست بيگانگان ازاد كرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین