بازیکن لخویا: نبود هواداران روی قدرت پرسپولیس تاثیر گذاشته بود
بازیکن لخویا میگوید غیبت هواداران پرسپولیس روی قدرت این تیم تاثیر منفی گذاشته بود.
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش ایسنا، احمد یاسر بازیکن لخویای قطر پس از کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور صددرصد غیبت هواداران پرسپولیس روی قدرت این تیم تاثیر گذاشته بود. هواداران این تیم در آسیا معروف هستند و نیازی به تعریف من نیست. خدا را شکر میکنم که از این بازی یک تساوی بدون گل کسب کردیم و برای بازی برگشت امیدوار شدیم.
او درباره اینکه آیا تیمش میتواند در بازی برگشت پیروز شود و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند گفت: باید بازی بعد را ببریم. امیدوار هستیم چرا که در زمین خودمان بازی میکنیم و هوادارانمان را خواهیم داشت. هر طور شده باید به پرسپولیس گل بزنیم.