کد خبر: ۴۴۸۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

مرگ شهروند شاهرودی در سقوط از کوه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از مرگ یک مرد 50 ساله در سقوط از کوه در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرد 50 ساله از یکی از کوه‌های پیرامونی شهر شاهرود سقوط کرده و جان باخته است.

وی با بیان اینکه علت دقیق این سقوط منجر به مرگ هنوز مشخص نیست افزود: حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته سوم خرداد یکی از شهروندان شاهرودی که به ارتفاعات کوهستانی اطراف شهر شاهرود رفته بود به دلایل نامعلوم از کوه به پایین سقوط کرده و جان می‌بازد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تماس مردم محلی با پلیس 110 شاهرود در این ارتباط خبر داد و افزود: بعد از تماس رهگذران و مردم محلی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شاهرود، یک تیم از نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی شاهرود به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ اشرفی با اشاره به دلایل احتمالی مرگ این شهروند شاهرودی گفت: بررسی‌های اولیه واحدهای امدادی نشان می‌دهد که این فرد احتمالآ بر اثر شدت جراحات ناشی از سقوط در محل حادثه فوت کرده است.

وی با بیان اینکه علل دقیق‌تر وقوع این حادثه مرگبار از سوی کارشناسان و پزشکی قانونی در دست بررسی است تصریح کرد: جسد این مرد 50 ساله برای معاینات تکمیلی و تعیین دقیق علل مرگ وی به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان از شهروندان خواست در سفر به مناطق کوهستانی و کویری نکات ایمنی را رعایت و حتی‌الامکان از سفر تنهایی پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین