کد خبر: ۴۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می‌تواند گره از مشکلات کشور بگشاید

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رئیس جمهور تمام تلاش خود را می‌کند تا برای کشور موفقیت کسب کند، گفت: پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می‌تواند گره از مشکلات کشور بگشاید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پنجم اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: جهاد علمی از وظایف مسلمانان است و علاوه بر جهاد نظامی، بایستی به جهاد علمی نیز در جامعه توجه شود و افراد عالم نسبت به دین پرورش داده شوند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام نکونام وجود عالم و اسلام شناس ناب را در جامعه از ضروریات دانست و بیان کرد: این عالمان باید سفره‌ معارف اسلامی را در همه جا بگسترانند . 

وی گفت: در حال حاضر حوزه‌های علمیه پیشرفت خوبی کرده است و طلابی که تربیت شده در مقابل شبهات دینی پاسخ مناسبی ارائه داده‌اند و لازم است همه اقشار در جذب و تشویق جوانان به حوزه‌های علمیه تلاش کنند .


حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: امید است در مهر ماه سال جاری حوزه علمیه استان با 200 طلبه به انجام فعالیت بپردازد که قدمی مثبت در راستای رفع نیاز فکری و فرهنگی چهارمحال و بختیاری خواهد بود . 

وی با اشاره به شروع ماه رمضان و عمل به تقوا در این ماه، تصریح کرد: در این ماه بندگان به مهمانی پروردگار می‌روند و باید سعی شود شناخت و درک بهتری از این ایام حاصل شود . 

حجت‌الاسلام نکونام توجه به مسائلی اعم از اخلاق مداری، نیازمندان، یتیم نوازی و قدردانی اوقات نماز را از موارد حائز اهمیت در ماه رمضان برشمرد.

وی حضور مردم پای صندوق‌های رأی را از زیبایی انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و افزود: مردم از رئیس جمهور انتظار دارند به وعده‌های انتخاباتی عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه رئیس جمهور تمام تلاش خود را می‌کند تا برای کشور موفقیت کسب کند، اظهار کرد: پرداختن به درون و تشکیل دولت کارا می‌تواند گره از مشکلات کشور بردارد . 

وی بیان کرد: پیشنهاد این است که برگزاری انتخابات بر عهده مجلس، دولت و قوه قضائیه نباشد و یک تشکل برای این امر شکل گیرد .

وی با بیان اینکه دشمنانی همانند امریکا و صهیونیست در خارج و افرادی نیز در داخل کشور قصد تخریب دین را دارند، خاطرنشان کرد: شادی و نشاط در جشن‌های انتخاباتی خوب و مفید است اما نباید فراموش شود که آزادی و عزت حقیقی توسط دین حاصل شده است . 

حجت‌الاسلام نکونام اضافه کرد: افرادی که در داخل کشور نفوذ کرده‌اند، قصد ورود آزادی و فرهنگ غربی را به کشور دارند که این امر نیازمند هوشیاری است تا به سلامت دین آسیب وارد نشود . 

حجت‌الاسلام نکونام گفت: پنج خرداد روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان است و امید است خداوند توفیق خدمت به این افراد را به همگان عنایت نماید .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین