کد خبر: ۴۴۸۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

دستگیری زورگیر موبایل‌ها در ۱۳ آبان

رییس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان، از دستگیری سارق موبایل قاپ، در مخفیگاهش خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ چنگیز ایدون در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هفته گذشته چهار نفر از شهروندان به کلانتری مراجعه و اعلام کردند که فردی به زور گوشی تلفن همراه آنان را به سرقت برده و از آنجا که هر چهار مالباخته، مشخصات یک نفر را بیان کردند، سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به سطح حوزه استحفاظی اعزام و برای دستگیری سارق طرح مهار و کنترل را اجرایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات اولیه، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی،  در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس کلانتری ۱۶۸سیزده آبان تصریح کرد: مأموران با مجوز قضایی اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهم کرده و در  بازرسی از آن چندین دستگاه انواع گوشی موبایل و یکسری مدارک هویتی مربوط به دیگر افراد را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازجویی از وی، گفت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به سرقت تلفن‌ همراه شهروندان به شیوه زورگیری اعتراف کرد.

رییس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، ادامه داد: این فرد برای ادامه تحقیقات و کشف دیگر جرائم احتمالی به کارآگاهان اداره نهم پلیس آگاهی پایتخت معرفی شد.

وی با بیان اینکه شهروندان علاوه بر فشار روانی که بابت سرقت گوشی همراه متحمل می‌شوند؛ نگرانی بیشتری نسبت به فاش شدن اطلاعات و فایل ضبط شده در گوشی تلفن همراه خود دارند، گفت:  بر این اساس به شهروندان توصیه می‌کنم که اطلاعات گوشی همراه خود را هر چند روز یک بار خالی و در جای دیگری نگهداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین