کد خبر: ۴۴۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

نظر استیلی درباره برد پرسپولیس

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید شاگردان برانکو ایوانکویچ پتانسیل کسب قهرمانی آسیا را دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا و صعودش به جمع هشت تیم برتر آسیا اظهار کرد: پرسپولیس امروز در مقابل لخویا بازی خوبی به نمایش گذاشت و از همان ابتدا به دنبال کنترل بازی بود. در نیمه نخست شاگردان برانکو در حفظ توپ عملکرد خیلی خوبی داشتند و اجازه ندادند حریف موقعیت چندانی ایجاد کند البته در همین نیمه نخست مدافعان پرسپولیس سعی داشتند با ارسال توپ پشت مدافعان حریف برای مهاجمان پرسپولیس فرصت گلزنی ایجاد کنند که روی یکی از همین فرصت‌ها و با دوندگی بالای وحید امیری پرسپولیس به گل رسید. البته در نیمه دوم برانکو کمی تغییر تاکتیک داد و با آوردن شهاب کرمی به میدان قصد داشت میانه حریف را بیشتر کنترل کند که البته حریف هم در نیمه دوم چند شانس خوب گلزنی به دست آورد که روی خوش شانسی پرسپولیس این توپ‌ها به گل تبدیل نشد. در مجموع خوشحالیم که نماینده شایسته کشورمان پیروز میدان شد و به جمع هشت تیم برتر آسیا رسید.

استیلی درباره بهترین بازیکن زمین هم گفت: همه بازیکنان پرسپولیس در پست‌های خودشان عملکرد خوبی داشتند اما من فکر می‌کنم وحید امیری و فرشاد احمدزاده عملکرد بهتری داشتند و فراتر از توان‌شان در زمین مسابقه دویدند.

وی در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا هم گفت: این تیم باید برای فصل آینده تقویت شود. مطمئنا پرسپولیس پتانسیل رسیدن به فینال آسیا و قهرمانی را دارد. اما خوب برای سال آینده باید بیشتر تلاش کنند و نقاط ضعفشان را بپوشانند. در ابتدای فصل گذشته زمان جذب بازیکن اشتباهاتی در جذب بازیکن خارجی صورت گرفت که نباید این اشتباهات در فصل جدید تکرار شود. حالا که تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرده و باید با تیم‌های شرق آسیا بازی کند باید در نظر داشته باشیم که می‌توانیم از پتانسیل هوادار به نحو مطلوب‌تری استفاده کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین