کد خبر: ۴۴۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
رد فضاسازی‌ احمدی‌نژادی‌ها علیه دولت روحانی

بازپس‌گیری یکی از املاک نهاد ریاست‌جمهوری/ماجرای ساختمانی که احمدی‌نژاد تصرف کرده بود

یک مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری گفت: بازپس‌گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق ملت انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این منبع آگاه روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا، با رد برخی فضاسازی‌ها اعلام کرد که بازپس گیری و رفع تصرف یکی از املاک نهاد ریاست جمهوری که طی چهارسال گذشته همچنان در تصرف رئیس دولت دهم و اطرافیان وی باقی مانده بود، با حکم مراجع قضایی و در راستای استیفای حقوق دولت و ملت انجام گرفته است.

این مقام آگاه، با مرور تحولات چهارسال گذشته در ارتباط با این ملک اظهار داشت: تخلیه و تحویل این ملک نیز که مورد استفاده تیم حفاظت رئیس جمهوری سابق در مدت زمان ریاست جمهوری وی بود، پس از پایان دوره دهم ریاست جمهوری و به استناد مصوبه مراجع قانونی مسوول در امور حفاظتی و نیز اخطار دیوان محاسبات کشور، انجام گرفت.

وی افزود: در پی مقاومت در برابر حکم قانونی، عدم تحویل ملک و تصرف عدوانی آن به مدت سه سال، این موضوع در مراجع قضایی پیگیری اما به رغم صدور حکم تخلیه، باز هم به این بهانه که این ساختمان در اختیار واحد ارتباط مردمی رئیس جمهوری سابق است، تخلیه ملک مذکور انجام نگرفت.

این مقام آگاه در نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: در نهایت با پیگیری بخش حقوقی نهاد ریاست جمهوری در راستای استیفای حقوق دولت و بیت المال و صدور دستور قضایی، این ملک طی صورتجلسه با حضور عوامل انتظامی تخلیه و قفلها تعویض گردید.

وی اعلام شماره حساب به عنوان «تصرف محل استقرار محافظین»، «محدودیت در حفاظت از جان رییس جمهور سابق» و پهن کردن فرش در میدان نارمک و انتشار عکس آن در فضای مجازی را جوسازی، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی و در تداوم ترفندهای گذشته برای تصرف غیر قانونی ملک مذکور عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
3
0
احتمالاً یکی از وظایف مهم دولت شریف و محترم آقای دکتر روحانی و نمایندگان محترم مجلس شورای این است که ببینند چطور شد و چه چیزی باعث شد در کشوری که برای حفظ و حراست از پاکی، درستی، خداشناسی، ایمان،‌ صداقت، وفاداری، امانتداری و ...، خون پاک بیشماری از شهدای عزیزمان ریخته شد،‌ به ناگاه افرادی روی کار بیایند و بر مسند قدرت قرار بگیرند که وقعی به بیت المال، حقوق مردم و ... ندهند و حتی پایه اختلاس و دروغ و تهمت و افترا و .... در آن هشت سال کذایی گذاشته شود چنانکه همچنان تبعاتش همچنان گریبانگیر ملت شریف و مومن ایران اسلامی باشد و ..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
4
0
هر چه کارهای محیر العقول بگی از دست رئیس دولت نهم و دهم ساخته است . این که چیزی نیست ؟
خدا لعنت کند کسانی را که به بیت المال دست درازی کردند و در طور هشت سال آن را به یغما بردند.
الآن هم به ظاهر کاسه گدایی دست گرفته اند و شماره حساب اعلام میکنند . غافل از اینکه ملت فهیم و آگاه ایران خوب فهمیده اند که این ها خودشان .....تشریف دارند که خود را به نفهمی زده اند و با مظلوم نمایی و عوام فریبی و شعار های پوپولیستی هرچه می توانند مردم را با بچاپند.
اف بر این ها .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین