کد خبر: ۴۴۹۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

صعود جوکوویچ و موگوروسا به دور سوم تنیس اپن فرانسه

مرد شماره دو جهان و قهرمان سال گذشته تنیس اپن فرانسه با شکست حریفانشان به دور سوم این رقابت ها صعود کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
دور دوم رقابت‌های تنیس اپن فرانسه امروز (چهارشنبه) آغاز شد و در مهمترین بازی نواک جوکوویچ توانست سه بر   صفر ژائو سوزا را شکست دهد.

مرد شماره دو جهان در ست نخست به راحتی توانست حریف پرتغالی‌اش را 6 بر یک شکست دهد اما در ست دوم شرایط عوض شد. سوزا بهتر از ست اول کار کرد و کمی حریف صربستانی‌اش را به دردسر انداخت. با این حال جوکوویچ توانست 6 بر چهار در این ست پیروز شود. سوزا به پیشرفت خود ادامه داد و توانست در ست سوم نخستین گیم را به خود اختصاص دهد. مرد شماره دو جهان بازی را به تساوی رساند اما باز هم سوزا پیش افتاد. در گیم پنجم جوکوویچ به شدت عصبانی شد و راکت خود را محکم بر زمین کوبید. در نهایت این گیم را واگذار کرد و بازی سه بر دو شد. جوکوویچ گیم ششم را به سختی برد. او در ادامه توانست گیم بعدی را به خود اختصاص دهد و برای نخستین بار در این ست از حریف پرتغالی‌اش پیش افتاد. پیروزی‌های تنیسور صربستانی ادامه داشت و او در نهایت این ست را با نتیجه 6 بر سه به نفع خود به پایان رساند و به دور سوم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی مهم، دومینیک تیم به راحتی سیمونه بوللی را سه بر صفر شکست داد. مرد شماره هفت جهان در ست اول هفت بر 6 پیروز شد و ست دوم و سوم را با نتایج 6 بر یک و 6 بر سه به خود اختصاص دارد.

در بخش زنان گاربینیه موگوروسا قهرمان سال گذشته این مسابقات دو بر یک برابر کونتاویت پیروز شد.تنیسور اسپانیایی ست نخست را 6 بر هفت واگذار کرد اما توانست در ست‌های دوم و سوم 6 بر چهار و 6 حریف خود را شکست دهد. در دیگر بازی مهم ونوس ویلیامز توانست دو بر صفر ( 6 بر سه، 6 بر یک) نارا ژاپنی را شکست دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین