کد خبر: ۴۵۰۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

بوفون:فتح لیگ قهرمانان را به توپ طلا ترجیح می دهم/نمی خواهم حسرتی داشته باشم

جانلوییجی بوفون و دنی آلوز از یوونتوس به همراه الگری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،شنبه شب، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در کاردیف برگزار خواهد شد. جانلوییجی بوفون و دنی آلوز از یوونتوس به همراه الگری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند. 

جانلوییجی بوفون درباره رویارویی با رئال مادرید، گفت:  فکر نمی‌کردم در 39 سالگی دیگر چیزی در فوتبال یادبگیرم، اما این فصل در کنار دنی آلوز چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. 

توپ طلا جایزه ای فوق العاده است، امّا لیگ قهرمانان را به توپ طلا ترجیح می‌دهم. طبعیتاً رئال مادرید به بردن در فینال ها عادت دارد، اما اکنون وقت آن فرارسیده که بدشانسی‌هایمان را در فینال‌ها، به فراموشی بسپاریم.بردن لیگ قهرمانان بالاترین خوشحالی را برایم به ارمغان خواهد آورد، هیچ چیز به مانند آن لحظه ای که مزد تلاش سخت خود را می گیرید، لذت بخش نیست. 

دروازه بان باتجربه یوونتوس افزود:بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای من احساس فوق العاده ایست،بتوانم بازی خوبی ارائه دهم و از دروازه یوونتوس محافظت کنم، این بیشترین کمکی است که می توانم به هم تیمی هایم بکنم. نمی توانم دیگر به 4-5 سال آینده در فوتبالم فکر کنم، می خواهم وقتی سوت پایان بازی زده شد، حسرتی نداشته باشم.زیدان همیشه به بردن عادت دارد تا به باختن، امّا امیدوارم که فردا شرایط برای او برعکس باشد. اگر زیدان فردا قهرمان نشود، هیچ چیزی از ارزش دوران فوق العاده فوتبالی او کم نمی‌شود. 
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: رونالدو و بنزما کابوس من نیستند، به خصوص اینکه در رئال مادرید بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند به من ضربه بزنند و یک شب برای اینکه تمامی رویای‌ها آنها برآورده شود کافی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین