پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۴۵۰۲۱۲
۱۰:۰۰
۱۳۹۶/۰۳/۱۳

اعضای بدن بانوی مشگین شهری جان 6 بیمار نیازمند را نجات داد

معاون شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مشگین شهر گفت: اعضای بدن یک بانوی مشگین‌شهری به شش بیمار نیازمند حیاتی دوباره بخشید .
۱۰:۰۰
۱۳۹۶/۰۳/۱۳
به گزارش آفتاب نیوز،
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فتح الله عین الله زاده افزود: پیکر مرحومه مرضیه حسن نیا که چند روز قبل دچار عارضه مغزی شده بود، باتائید پزشکان و رضایت خانواده متوفی برای اهدای عضو به تهران منتقل شده بود.

وی تشریح کرد: شش عضو بدن این مرحومه پس از طی مراحل قانونی در تهران به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

عین الله زاده گفت: این چهارمین مورد اهدای عضو در سال جاری و چهاردهمین مورد اهدای عضو درشهرستان مشگین شهراست.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر در زمینه اهدای عضو فرهنگ سازی مناسبی درمنطقه انجام شده است، افزود شهرستان مشگین شهر در این زمینه اهدای عضو رتبه اول استان اردبیل را دارد.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
اردبیل اهدا عضو
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
United Arab Emirates
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
روحش شاد و روانش گرامی باد. درود بر خانواده محترمش.
پاسخ