کد خبر: ۴۵۰۸۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

اظهارات عجیب قاضی‌پور علیه دولت

نماینده ارومیه بعد از گزارش وزیر کشور درباره روند برگزاری انتخابات مدعی شد که در دوران انتخابات، مدیران کل، وزرا، فرمانداران و استانداران همه آستین بالا زده تا از رئیس جمهور دفاع کنند و در این شرایط وزیر کشور هیچ برخوردی با این افراد علی رغم نص صریح قانون نکرد.
آفتاب‌‌نیوز :
نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و بعد از گزارش وزیر کشور درباره روند برگزاری انتخابات با استناد به ماده 24 آئین نامه و قانون انتخابات گفت: در دوران برگزاری تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری و در جریان برگزاری مناظرات وزرا به صحبت‌های کاندیداها جواب رسمی می‌دادند، روالی که تاکنون وجود نداشته است.

وی توضیح داد: در مناظرات نامزد انتخاباتی حرفی می‌زد که بعد از چند دقیقه وزیر مربوطه در قالب پیامک سریع پاسخ می‌داد، مبنی بر اینکه چنین موضوعی کذب است. این روال همان تخریب کاندیداها محسوب می‌شود که تاکنون هیچ انتخاباتی اینگونه برگزار نشده است که وزرا، مدیران، استانداران و فرمانداران آستین بالا زده و از رئیس‌جمهور دفاع کنند.

نماینده ارومیه اضافه کرد: در این شرایط آقای رحمانی‌فضلی هیچ برخوردی با وزرا، استانداران، فرمانداران و مدیران کل برای نقض قوانین نکرد؛ آن هم در شرایطی که طبق آئین نامه و قانون انتخابات آقایان نمی‌توانستند از امکانات دولتی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی پاسخگویی طیب‌نیا و ظریف به منتقدان و نامزدهای انتخاباتی را خلاف شرع و قانون خواند و ادعا کرد که اگر این روند تبدیل به عرف شود استبداد حاکم شده و با حاکم شدن استبداد عدالت از بین رفته و جمهوری اسلامی با مشکل مواجه می شود.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در واکنش به این تذکر از قاضی‌پور خواست تا بگوید براساس چه ماده‌ای تذکر داده است که در واکنش قاضی‌پور گفت: تذکر بنده با استناد به ماده 24 و قانون انتخابات بوده البته اگر شما از این تذکر خوشتان نمی‌آید قبول نکنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
7
اونوقت ترامپ تعادل روانی نداره؟ خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
2
بابا یکی گوشش بگیره وبهش یاد بده که ادب ونزاکت را فرا بگیره !.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
2
اگه امریکاییها بیان ایران میفهمن ترامپ چقد عاقله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین