کد خبر: ۴۵۰۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

دایی: هر جا گیر کنم از فرکی مشورت می‌گیرم

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در مراسم معارفه‌اش از حسین فرکی تقدیر کرد و گفت: در فصل جدید نیز از مشورت‌های این مربی استفاده خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا علی دایی بعد از برگزاری مراسم معارفه در باشگاه سایپا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم از زحمات حسین آقای فرکی تشکر کنم، کسی که همیشه استادم بوده و من هم سالیان سال شاگردش بوده‌ام و روزهای خوبی با هم داشته‌ایم. دوست دارم همیشه به ما کمک کند و امسال هم هر موقع جایی گیر کنم از او مشورت می‌گیرم. همیشه گفته‌ام حسین آقا بزرگ من بوده و خواهد بود. چه در زمان تیم ملی و چه در زمان مربیگری‌ام زحمات زیادی برایم کشیده است.

وی افزود: امروز اولین جلسه تمرینی را با بازیکنان سایپا داریم و سعی می‌کنیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم تا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. تا حدودی در این زمینه موفق بوده‌ایم و سعی می‌کنیم با برگزاری تمرین و اردوهای خوب و همچنین حمایت باشگاه تیم جوان و خوبی را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره لیست مازاد و بازیکنانی که قرار است در فصل نقل و انتقالات جذب کند، گفت: اسامی بازیکن مازاد را در اختیار باشگاه قرار داده‌ام و در حال حاضر به دنبال تغییر 40 تا 50 درصدی در تیم هستم. دوست دارم تیم را جوان کنم و سایپا آینده‌دار باشد. سعی کردم بازیکنان جوانی که پارسال در نفت با آنها کار کرده‌ام را بیاورم، الحق بازیکنان خوبی هم هستند و سن‌شان پایین بوده و می‌توانند سال به سال برای سایپا کار کنند.

وی در مورد هدفگذاری سایپا در فصل جدید نیز بیان کرد: مطمئناً هر جا رفته‌ام دوست داشتم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنم. در سایپا هم اگر دو سه بازیکنی که مدنظرمان است را جذب کنیم چرا نباید برای قهرمانی بجنگیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین