کد خبر: ۴۵۱۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

آقای زیبا کلام در زمین چه کسی بازی می کنید

آقای زیبا کلام شما نمی توانید یار دیرینه تفکر اعتدالی دکتر روحانی را که در تمام سالهای سخت درکنار ایشان بود با استدلال های غیر واقع و تخیلی جدا کنید اگر کمی بیشتر از ارادت نوبخت به دکتر روحانی اطلاع داشتید هرگز چنین گل بخودی را نمی زدید.
آفتاب‌‌نیوز :
صادق زیباکلام استاد دانشگاه  معتقد است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی ایشان را در طول انتخابات تنها گذاشته بودند.

وی تاکید دارد شما کمتر وزیر دولت را می دیدید، کمتر کسی را در حلقه ی نزدیک روحانی می دیدید که در انتخابات آستینش را بالا زده باشد و رخت کار تنش کرده باشند و قرص و محکم وارد میدان شده باشد.
در این راستا توجه  به نکات زیر قابل توجه است: 

آقای زیبا کلام با توجه به اشراف شما  به اقدامات  و عملکرد مثبت  دولت یازدهم و  استقبال بی نظیر مردم از آقای روحانی  و نظر سنجی های صورت گرفته همه حاکی از پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 96 بود  با کدام سند و مدرک ادعا می کنید که  نزدیکان روحانی فکر می کردند رییسی پیروز انتخابات است و نخواستند همه تخم مرغ هایشان را  در یک سبد بگذارند. 

ایشان  با  مطرح کردن این ادعای واهی نه تنها بدنبال اختلاف افکنی در دولت که از روشهای مخالفان تندرو  دولت است بلکه درپاره ای از سخنانش نوعی سهم خواهی به چشم می آید لذا می توان گفت به وضوح روشن است اینگونه اظهارات که بخشی از دولت در انتخابات آقای روحانی را حمایت نکردند  با روح واقعیت  و آرایش سیاسی جامعه منافات دارد. 

آقای زیبا کلام  چه شده است که رسانه هایی که همیشه ادعا دارید  خلاف واقع را منتشر می کنند مرجع اظهارات شما شده است  هیات دولت که با اتحاد  دست در دست برای توسعه کشور با ریاست جمهوری  دکتر روحانی تلاش می کردند چگونه ممکن است  در کنار ایشان نباشند چگونه می توانید مردمی که به ادامه مسیر دولت تدبیر و امید رای دادند را نادیده بگیرید.

آقای زیبا کلام  نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه است  چگونه ممکن است یک شخصیت میانه رو و اعتدالی  دست  همکاری  به سوی نیروهای میانه رو دراز نکند.اراده ایشان حاکم شدن اعتدال و میانه روی در همه حوزه ها است و چه در قامت سخنگویی و ریاست  سازمان و برنامه  و بودجه و نمایندگی  مجلس و استاد دانشگاهی همیشه بر این مهم  تاکید دارد.

آقای زیبا کلام  دکتر نوبخت چهار دوره نماینده مردم محترم گیلان بود و مردم گیلان با  بالاترین رای به فرزند خود اعتماد کردند  چگونه  بر اراده مردم در حمایت از فرزند خود  ادعا می کنید  که همه دلشان از نوبخت خون است.

آقای زیبا کلام شما نمی توانید  یار دیرینه تفکر اعتدالی دکتر روحانی را که در تمام سالهای سخت درکنار دکتر روحانی بود  حالا  در این سالهای به ثمر نشستن این تلاش ها، با استدلالهای غیر واقع و تخیلی جدا کنید اگر کمی بیشتر از ارادت نوبخت به دکتر روحانی اطلاع داشتید هرگز چنین گل بخودی  را نمی زدید.

آقای زیبا کلام با اختلاف اندازی  در دولت یازدهم بدنبال چه سناریویی هستید هر چند چنین تلاش هایی سر انجامی نخواهد داشت  چرا که دولت  روحانی  دولت تدبیر و امید است و با تدبیر توانست برای حل مشکلات کشور گام هایی بر دارد و برای حل  معضلات و مشکلات  و خدمت به مردم نیاز به اقدامات و فعالیت های گسترده تر در همه حوزه ها دارد.

آقای زیبا کلام  بهتر است تلاش کنید نظم فکری داشته باشید   و قبل از اینکه در همه زمینه ها  اظهار نظر کنید  اشراف و اطلاعات کافی را کسب کنید  تا انتقادات  و اظهارات شما  همچون گذشته در فضای جامعه تاثیرگذار باشد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین