کد خبر: ۴۵۱۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

۶ نفر قربانی انفجار منزل مسکونی در همدان / دو مصدوم احیا شدند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در شب پنجشنبع در همدان و کشته شدن ۶ نفر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جعفر شاهرخی در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: در ساعت ٢٢ شب گذشته به علت انفجار گاز در منزل مسکونی در همدان تا کنون ۶ نفر شامل یک نفر در صحنه و  ۵ نفر در بیمارستان فوت شده اند.

وی با بیان اینکه ٢ مصدوم نیز در بیمارستان بستری هستند و ٢ نفر هم که از آتش نشانان بودند که تاکنون ترخیص شده اند افزود: این افراد با ۵ دستگاه آمبولانس پایگاه های شهری همدان به مراکز سینا و بعثت منتقل شده بودند.

وی با بیان اینکه یک نفر در صحنه فوت شد و دو نفر هم در آی سی یو بیمارستان بعثت فوت کردند، اظهار کرد: یک نفر از بیمارستان بعثت به بیمارستان سینا اعزام شد که هم  اکنون وضعیت خوبی دارد علاوه بر آن بجز دو مصدوم فوت  شده, از سه مصدوم پذیرش شده دیگر در این بیمارستان تا کنون یک نفر فوت کرده است.

شاهرخی از وخامت حال کودک مصدوم خبر داد و گفت: این کودک با سطح پایین هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری است. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان نیز از وقوع انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی در همدان خبر داد و به ایسنا گفت: ۶ نفر به علت انفجارگاز و آتش سوزی در همدان فوت کردند.

دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: در این حادثه که ساعت ۲۲ دیشب در یک واحد مسکونی ۴ طبقه رخ داد یک نفر در دم فوت کرد و ۹ نفر با ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی بابیان اینکه ۵ نفر دیگر در بیمارستان فوت کردند، افزود: فوت شدگان ۳ کودک و ۳ زن بودند.

وی گفت: ۲ نفر از مصدومان که آتش نشان بودند از بیمارستان مرخص شدند و ۲ نفر دیگر بستری هستند که حال یکی از آنها که پسربچه ای حدودا ١۰ ساله وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه واحد مسکونی به طور کامل تخریب و خسارات فراوانی به آن وارد شد عنوان کرد: چندی پیش اعلام شد هشت نفر فوت کرده اند اما خوشبختانه دو مصدوم توسط نیروهای فوریت پزشکی احیا شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین