کد خبر: ۴۵۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
وزارت اطلاعات اعلام کرد:

شناسایی و پاکسازی خانه امن تروریست‌ها در کشور/وزیراطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست‌ها شناسایی و تعدادی از افراد دستگیر شدند

روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و عوامل منطقه‌ای آن در آن سوی مرزها ادامه دارد. وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی عقبه تیم تروریستی حوادث اخیر مجلس و حرم امام (ره) گفت که مکانی که تروریست‌ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
وزارت اطلاعات اعلام کرد: روند تعقیب مقر فرماندهی تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و عوامل منطقه‌ای آن در آن سوی مرزها ادامه دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ بنابر اعلام وزارت اطلاعات همچنین چند خانه امن تروریست‌های وهابی تکفیری در شمال غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد.

وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست ها شناسایی شده است

همچنین وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی عقبه تیم تروریستی حوادث اخیر مجلس و حرم امام (ره) گفت که مکانی که تروریست‌ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا‌، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس اظهار کرد: ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم. عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود:‌ تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات و سرباز گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است اما با توجه به اینکه این عملیات در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) به آخرین هدفها ضربه بزنند پس از پایان ‌عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در پایان تاکید کرد:‌مردم مطمئن باشند فرزندان آن‌ها بیدارند و اجازه نمی دهند امنیت آن‌ها به سادگی آسیب ببیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
3
20
درود بر سربازان گمنام خدا یاورتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
12
انشاالله به مدد حق بدون هیچ آسیب جانی به سرباز وطن همه تروریست ها دستگیر و نابود می شوند دوست داریم وقتی اخبار پیروزیتان می رسد جای کسی خالی نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
4
انشالله هرچه زودتر همه ی تروریستهای عراق و سوریه هم به یاری خداوند و همکاری مدافعان حرم به هلاکت برسند که خیلی دور هم نیست انشاالله
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین