کد خبر: ۴۵۱۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

ماجرای عجیب یک زندانی کر ولالی

اوایل آذر سال 81 قتل مردی در رودبار قصران در منطقه لواسانات به پلیس اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
با حضور مأموران و بررسی‌های صورت گرفته، مرد کرولال به‌عنوان عامل جنایت بازداشت شد. او درجریان بازجویی‌ها با اشاره به جنایت اعتراف کرد؛پس ازتکمیل تحقیقات جنایی، او پای میز محاکمه رفت و به قصاص «اعدام» محکوم شد، اما در تمام مراحل بازجویی و محاکمه هرگز هویتش روشن نشد.

قاضی شهریاری - سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت - دراین باره گفت: طی مدت 15 سالی که این مرد در بازداشت بسر می‌برد هیچ اطلاعی از هویت خود ارائه نداده و حتی مدعی است که نام و نام خانوادگی‌اش را هم نمی‌داند.درتمام این سال ها برای شناسایی هویت اواقدامات گسترده‌ای صورت گرفته، اما نه کسی ناپدید شدن او را به پلیس گزارش داده و نه سابقه‌ای وجود داشته که از روی آن بتوان هویتش را شناسایی کرد؛ازآنجا که این زندانی اسم ندارد، زندانیان او را ناصر صدا می‌زنند، این اسم انتخابی توسط هم بندهایش روی او گذاشته شده است.

قاضی محمد شهریاری می‌گوید: با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران، خانواده مقتول از قصاص گذشته‌اند و شرط آزادی این مرد مجهول الهویه را پرداخت دیه می‌دانند، ولی ما دراین پرونده با مشکلاتی مواجه هستیم. نخست آنکه این مرد زندانی هیچ هویتی ندارد و سؤال بزرگی که ذهنمان را درگیر کرده اینکه او پس از آزادی به کجا خواهد رفت؟!به همین دلیل امیدواریم با انتشارتصویرش، هویت او شناسایی شده و اطلاعاتی دراختیارمان قرارگیرد. به همین خاطر از مطلعین درخواست داریم به دادسرای امور جنایی تهران واقع درسه راه آذری مراجعه کنند یا تماس بگیرند.

به گفته وی، دومین مشکل ،پرداخت دیه‌ای است که اولیای دم درخواست کرده‌اند. از آنجا که مرد زندانی مجهول الهویه است، خانواده‌ای هم ندارد که برای پرداخت دیه اقدام کنند. از این‌رو از مردم خیرخواه درخواست می‌شود برای جمع‌آوری دیه مورد پرداخت مرد زندانی که حدود 15 سال از عمرش را در زندان گذرانده است، کمک کنند تا از زندان آزاد شود.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین