کد خبر: ۴۵۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

ادعای طرح سوال از رئیس‎جمهور به دلیل مشکل کاسپین/خضری:این طرح را امضا نکردم چون ربطی به روحانی ندارد

kماینده پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که من هیچ نامه ای را مبنی بر طرح سوال از رییس جمهوری امضا نکردم، گفت: مشکل موسسه کاسپین را بانک مرکزی باید حل کند و ربطی به رییس جمهور ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

رسول خضری گفت: بسیار تاسف می خورم که نام من زیر چنین نامه ای بوده است که خودم خبر ندارم. من در هیچ زمینه ای سوالی از رییس جمهور نداشتم. بحث موسسه کاسپین مشکل مردم است که بانک مرکزی باید آن را حل کند.

وی تاکید کرد: کار رییس جمهور این نیست که بیاید مشکل موسسات مالی از جمله کاسپین را حل کند؛ اصلا ربطی به آقای رییس جمهور ندارد. دست کم من پس از پنج سال می دانم بابت چی و از کی سوال کنم. در مورد موسسه کاسپین بانک مرکزی باید صحبت کند. ربطی به رییس جمهوری ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه کسی چنین اقدامی کرده است و نام شما را در آن نامه گنجانده است، اظهار داشت: ظاهرا سید جواد ابطحی این سوال را طرح کرده بود. یکی از دوستانم تلفنی به من گفت که نام شما زیر چنین نامه ای هست، تعجب کردم و گفتم اصلا هیچ نامه ای را من امضا نکردم. من فقط گفتم در خصوص حل مشکل عزیزان کاسپین بانک مرکزی باید پیگیری و حل کنند و ربطی به رییس جمهور ندارد. مگر موسسات مالی تا حالا به طور مستقیم زیر نظر رییس جمهور بوده است که این بار دومش باشد.

گفتنی است عصر امروز سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری ۶۴ امضا از نمایندگان مجلس برای طرح سوال از رییس جمهور درباره عملکرد دولت و بانک مرکزی در قبال موسسات مالی و اعتباری به ویژه کاسپین خبر داده بود.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین