کد خبر: ۴۵۳۹۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
فرمانده ارتش می‌گوید که هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند

هشدار شدید مقامات نظامی کشور به داعش؛ به حساب خودش و اربابانش می‌رسیم/ آمریکا رویه خود را تغییر بدهد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می‌دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز در مرزهای غربی کشور به ویژه مرز نفت شهر حاضر شد و اقتدار نیروهای واکنش سریع نیروی زمینی ارتش را ارزیابی کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم. وی با تاکید بر اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.

هشدار شدید مقامات نظامی کشور به داعش؛ به حساب خودش و اربابانش می‌رسیم

صالحی آمادگی نیروهای مستقر در مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقتدرانه خواند و تاکید کرد: برای امنیت مرزها باید شکرگزار خدا باشیم و نماد عملی این شکرگزاری حضور جوانان پای کار ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزهاست که به دستور رهبرشان لبیک گفتند و مردم در شهرها و خانه های خود کاملاً آرام باشند.

همچنین در پی شایعاتی مبنی بر حضور گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران و انتشار آن در صفحه‌های مجازی، سرلشکر صالحی تاکید کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در جریان بازدید امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش از مرزهای غربی کشور گفت: یگان واکنش سریع نیروی زمینی در این منطقه مأموریتی دارد و فرمانده کل ارتش برای ارزیابی توان دفاعی نیروهای واکنش سریع و بازدید تجهیزات به روز این نیروها به مناطق غربی کشور سرکشی کرد و ما آماده دستور از فرمانده کل ارتش هستیم.

سردار جزایری: آمریکا "پدرخوانده تروریست‌ها" است/ رویه خود را تغییر ندهند، آنها را مجبور به تغییر رویه می‌کنیم

همچنین سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح طی گفت‌وگویی اظهار داشت: هیئت حاکمه آمریکا رژیمی سلطه‌طلب، زیاده‌خواه، زورگیر و باج‌گیر است که ریشه اصلی خصومت‌ها با ما نیز براساس این موارد شکل می‌گیرد.

وی افزود: ملت ایران از سال‌های آغازین پیروزی انقلاب با دشمنی‌های آنها با انقلاب و نظام دستگاه‌های مؤثر از جمله سپاه پاسداران آشنا هست. البته آمریکا باید رویه خود را تغییر دهد و ما آمریکایی‌ها را مجبور خواهیم کرد که این کار را انجام دهند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: افکار عمومی، پدرخوانده تروریسم را آمریکا و صهیونیسم جهانی می‌داند و این یک طنز تاریخی است که آمریکایی‌های تروریست، سپاه پاسداران انقلابی و مردمی را که از ابتدای شکل‌گیری یکی از مأموریت‌هایش مبارزه با تروریسم است، چون از مردم فلسطین، عراق و سوریه حمایت می‌کند و از طرفی در برخورد با تروریست‌های داخلی نیز تردید ندارد، حامی تروریسم می‌خواند، این همان روحیه شیطانی است که امام راحل آن را شیطان بزرگ نامیدند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه عنوان کرد: نکته عجیب دیگر آن است که مردم دنیا اعترافات رئیس جمهور فعلی آمریکا درباره رئیس جمهور قبلی مبنی بر ایجاد داعش و کمک آنها فراموش نکردند.همه اسناد حکایت از آن دارد که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آمریکا و رژیم‌های مرتجع منطقه هستند. اقدامات آمریکا از جمله تشدید تحریم‌ها، نقض برجام و تروریست نامیدن سپاه پاسداران روحیه ما را برای مبارزه با شیطان بزرگ مصمم‌تر می‌کند. در میدان عمل نیز برخورد با تروریست‌ها، پدرخوانده‌ها و تشکیلات آنها را نشان خواهیم داد.

نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه اقدام تروریستی آمادگی کامل دارند

همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران، گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی دستگاه‌های امنیتی را ملزم کرده که در برخورد با تروریست‌ها و عقبه‌های آن از هیچ کوششی دریغ نکند.

وی گفت: برای مقابله با اقدامات تروریستی، اقدامات لازم صورت گرفته و نیروهای امنیتی از هوشیاری و آمادگی بالایی برای مقابله با هرگونه اقدام ضدامنیتی از سوی تروریست‌‌ها برخوردار هستند لذا مردم مطمئن باشد که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در تامین امنیت آنها از آمادگی بالایی برخوردار هستند. جلسات در مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی تهران ادامه خواهد داشت.

تکذیب ادعای درگیری مسلحانه با عناصر تکفیری در کرمانشاه

روابط عمومی دادستانی کل کشور نیز در پی انتشار برخی خبرها درباره ادعای درگیری و مقابله مسلحانه با عناصر تکفیری در مرزهای استان کرمانشاه اعلام کرد که در مرزهای این استان با حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل و اشراف اطلاعاتی مناسب برقرار است و ادعای درگیری مسلحانه با عناصر تکفیری در این منطقه صحت ندارد.

توصیه اکید می شود، عموم هموطنان اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند و افرادی که با بازنشر اخبار کذب و فایل های تصویری خارجی در فضای مجازی زمینه تشویش اذهان عمومی را فراهم می کنند از این اقدامات اجتناب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
5
به این می گن اقتدار هم دیدار فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی از نیروهی رزمندگان عزیز ارتش و تهدید دشمن با اقتدار و از یک طرف حمله موشکی سپاه به قلب دشمن تکفیری به فاصله صدها کیلومتر آن طرف تر و حالا با این اقتدار می شود مذاکره برد برد کرد نه بدون اقتدار که مذاکره بدون اقتدار یعنی باخت از سوی ما و برد از سوی دشمن خدا قوت رزمندگان عزیز ارتش و سپاه که هر یک بازوی رهبر و وجمهوری اسلامی هستید خداوند حفظتان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
1
0
بیشتر بایستی در وضعیت دفاع بود تا حمله. جان سربازان وطن و ثبات منطقه مهم است. پیروز باشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین