کد خبر: ۴۵۴۳۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

خاطره بازیگر «هامون» با خسرو شکیبایی در خندوانه +عکس

رامبد جوان دیشب مهمانی از جنس «هامون» داشت. بیتا فرهی بازیگر فیلم سینمایی «هامون» شب قبل در برنامه خندوانه حاضر شد و از حال و روز این روزهای هنری اش گفت.
آفتاب‌‌نیوز : بيتا فرهى بازيگر سينما و تلويزيون، شب گذشته مهمان خندوانه بود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی خندوانه، شب گذشته در خصوص مصرف درست آب در فصل تابستان صحبت و شادی برنامه را به کنکوری‌ها، مهندسان و دانشجویان سدسازی کشور تقدیم کرد.

در برنامه دیشب خندوانه، پس از قرعه‌کشی بین تماشاگران استودیو، یکی از مهمانان قطعه‌ای از محسن یگانه را اجرا کرد.

همچنین، دوربین خندوانه شب گذشته مراسم افطاری ساده حجت‌‌الاسلام و المسلمین سرلک را به نمایش گذاشت. 
 
 خاطره بازیگر «هامون» با خسرو شکیبایی در خندوانه +عکس

اما رامبد جوان دیشب مهمانی از جنس «هامون» داشت. بیتا فرهی بازیگر فیلم سینمایی «هامون» شب قبل در برنامه خندوانه حاضر شد و از حال و روز این روزهای هنری اش گفت.

بیتا فرهی بازیگر فیلم‌های ماندگار سینمای ایران، پیرامون فعالیت های اخیر خود در سینما و تلویزیون گفت: به تازگی برای بازی در یک سریال جدید قرارداد بستم و قرار است تیر ماه جلوی دوربین بروم. این سریال این روزها مرحله پیش تولید خود را پشت سر می گذارد.

وی در ادامه بیان کرد: من تقریبا هر سال یک فیلم سینمایی داشتم؛ اما در رنج سنی من، بیشترین نقش ها مادرانه یا در ژانر درام است و اتفاق متنوعی رقم نمی‌خورد.

در ادامه رامبد جوان به کارهای ماندگار بیتا فرهی در سینمای ایران اشاره کرد و این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازی در فیلم سینمایی «هامون» اظهار داشت: شاید یکی از دلایلی که «هامون» تاریخ انقضا ندارد، این باشد که این فیلم در زمانی اکران شد که زن را به عنوان یک موجود عاشق و روشنفکر در سینما نمی‌شناختیم. البته حضور عوامل حرفه‌ای چون خسرو شکیبایی و داریوش مهرجویی هم از دیگر دلایل ماندگاری این فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه به پیشنهاد ناصر چشم آذر وارد عرصه بازیگری شد، خاطره ای از همکاری خود با خسرو شکیبایی و بازی در فیلم سینمایی هامون گفت.

دوست دارم با سعید روستایی کار کنم

بازیگر فیلم سینمایی «کیمیا» در ادامه بیان کرد: دوست دارم با کارگردان های جوانی مثل سعید روستایی‌ (کارگردان فیلم ابد و یک روز) کار کنم.

وی افزود: تجربه بازی در کار طنز را داشتم و دوست دارم بیشتر فضای کار کمدی را تجربه کنم.

بیتا فرهی به درخواست تماشاگران، خاطره ای از بازی در مجموعه تلویزیونی امام رضا (ع) گفت و در خصوص سریال «سرزمین کهن» اظهار داشت: فیلمبرداری این مجموعه به پایان رسیده و بزودی پخش می شود.

در پایان برنامه خندوانه، بیتا فرهی قول داد تا برای چند سالمند کتاب و شعر بخواند. وی پس از ثبت لبخند ۱۵ ثانیه ای خود از مسعود کیمیایی برای حضور در برنامه رامبد جوان دعوت کرد.

گفتنی است؛ در پایان مهران غفوریان به عنوان کمدین وارد استودیو خندوانه شد و خاطرات خود را از انجام آزمایش «ام آر آی» بیان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین