کد خبر: ۴۵۴۳۶۸
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

اعتراض به شرکت "گلدیران" و "ال‌جی" در ایران

"جاي سوال مهمي باقيست و آن اينكه مشتريان وفاداري چون من كه طي پانزده سال گذشته بجاي خريد لوازم خانگي بصورت قاچاق از مبادي ورودي اين قسم كالاها در اقصي نقاط مرزي كشور علي الخصوص با حجم وسيع تبليغات فریبنده به تقريبا نصف قيمت نمايندگي‌ها، چرا اينك بايستي نتوانم براي اولين‌بار طي ساليان متمادي، از خدمات واقعي گارانتي كالاي خريداري شده از مجراي رسمي فروش و با احتساب كليه اضافه مبالغ پرداختي قانوني، استفاده نمايم."
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مخاطبان آفتاب‌نیوز در مطلبی از عدم توجه و رسیدگی مناسب شركت گلديران و نمايندگي مجاز LG در ایران نسبت به خدمات پس از فروش محصولات این شرکت انتقاد کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در توضیحات ارسالی این مشتری برای آفتاب‌نیوز آمده است: با توجه به تبليغات وسيع شركت گلديران بالاخص در سالهاي گذشته در خصوص كيفيت محصولات و گستردگي خدمات پس از فروش، اخيرا اقدام به خريد يكدستگاه ماشين لباسشويي ١٠.٥ كيلويي ١٠٠ درصد خشك‌كن از نمايندگي مجاز LG   بقيمت ٤٢٠٠٠٠٠ تومان نمودم كه متاسفانه طي استفاده پس از نصب متوجه نشتي آب از درب ماشين لباسشويي شدم كه بعد از تماس با مركز خدمات و گارانتي، در دو نوبت كارشناسان محترم مجموعه گلديران به منزل مراجعه نموده و ضمن اذعان به علت حادث بودن اين مشكل بصورت بالذات از كارخانه، طي تنظيم گزارش ماوقع، بدون حصول نتيجه لازمه و تعويض دستگاه، به همين ميزان گزارش نويسي بسنده نموده و هيچ اقدامي علي رغم عدم كيفيت محصول و عيب موجود در آن از ابتداي توليد، از سوي مجموعه گلديران صورت نپذيرفته است.

حال جاي سوال مهمي باقيست و آن اينكه مشتريان وفاداري چون من كه طي پانزده سال گذشته بجاي خريد لوازم خانگي بصورت قاچاق از مبادي ورودي اين قسم كالاها در اقصي نقاط مرزي كشور علي الخصوص با حجم وسيع تبليغات فریبنده به تقريبا نصف قيمت نمايندگي‌ها، چرا اينك بايستي نتوانم براي اولين‌بار طي ساليان متمادي، از خدمات واقعي گارانتي كالاي خريداري شده از مجراي رسمي فروش و با احتساب كليه اضافه مبالغ پرداختي قانوني،  استفاده نمايم. مگر نه اينكه اصل و بطن تبليغات درست در رعايت اصول بازرگاني و خدمات درست است! 

لذا طي اين يادداشت بر خود لازم دانستم تا با انتشار اين متن در برخي از خبرگزاريهاي رسمي و سايتهاي خبري بيطرف و نشريات كثيرالانتشار، بر حسب وظيفه نسبت به انعكاس مراتب پيشامده براي حقير و جلوگيري از تكرار اين اتفاق تلخ براي ساير هموطنان عزيزم اقدام نمايم و اميدوار باشم تا با تحقق وعده‌هاي معنونه در تبليغات شركتهاي خدمات پس از فروش داخل كشور، فاصله زيادي در آينده‌اي نزديك نداشته باشيم.

تکمیلی/این مشتری در تماس مجدد با «آفتاب‌نیوز»، اعلام کرد "شركت مزبور طي انجام هماهنگي لازم، اقدام به تعويض دستگاه لباسشويي معيوب بنده نموده است."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۹
علی محمد کرامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
13
بنده هم مثل شما دقیقا از لوازم ال جی بصورت قانونی استفاده نموده‌ام و با اینکه در استان خوزستان زندگی می‌کنم و امکان خرید لوازم قاچاق براحتی برای من میسر است ولی ترجیح دادم که از امکانات قانونی بهره‌مند شوم ولی متأسفانه سرم کلاه رفته است. در خرید تلویزیون و سیستم پخش سینمای باصطلاح خانوادگی دچار ضرر و پشیمانی شدید شده‌ام.
علی محمد کرامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
1
9
بنده هم مثل شما دقیقا از لوازم ال جی بصورت قانونی استفاده نموده‌ام و با اینکه در استان خوزستان زندگی می‌کنم و امکان خرید لوازم قاچاق براحتی برای من میسر است ولی ترجیح دادم که از امکانات قانونی بهره‌مند شوم ولی متأسفانه سرم کلاه رفته است. در خرید تلویزیون و سیستم پخش سینمای باصطلاح خانوادگی دچار ضرر و پشیمانی شدید شده‌ام.
رحیم
|
Germany
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
1
10
شرکت های انحصاری... بدلیل حمایت از بٱلا و نداشتن رقیب جوابگوی مردم نیستند مانند خود رو ساز‎ ها و LG و SAMSUNG.
رحیم
|
Germany
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
10
شرکت های انحصاری رانت خوار بدلیل حمایت از بٱلا و نداشتن رقیب جوابگوی مردم نیستند مانند خود رو ساز‎ ها و LG و SAMSUNG.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
6
بنده هم ظرف شویی ال جی از مجاری قانونی خریداری کردم چهار ماه اول پس از نصب اصلا کار نکرد و نمایندگی علت آن را فشار پایین آب در آپارتمان عنوان کرد پس از بالا بردن فشار آب با نصب پمپ ورود آب به داخل آن یکسره شد که بالاخره قبول کردند دستگاه ایراد دارد و کل آن را باز کردند وگفتند یک قطعه باید از خارج بیاید پس از یکماه دستگاه راه اندازی شد اما چربی را روی ظرف میسوزاند و چون کیفیت شستشوی خوبی نداشت از آن خیلی استفاده نکردم و الان هم که کلا روشن نمیشود خلاصه ملت ظرفشویی آن مفت هم گران است این دستگاه را هم برای فروش به اسقاطی گذاشتم خیلی امیدوار نیستم به درد کسی بخورد فقط پول هدر دادن بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
1
7
باسلام. من از اینکه وسایل اول زندگیمو تماما ال جی خریداری کردم بسیار پشیمانم و به بقیه توصیه میکنم. در موقع خرید بیشتر دقت نمایند.
خدابخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
0
10
بنده یک دستگاه تلویزیون LED ازاین برندمعروف درایران که نمی دانم به کجا وصل هستندبه صورت قانونی از فروشگاهشان به قیمت ۴۲۰۰ م خریداری نمودم طی اتفاقی پنل دستگاه ظربه خورد وترک برداشت درصورتیکه گارانتی هم داره ولی متاسفانه فرمودن شامل گارانتی نمی باشد وباید مبلغ ۲۷۰۰ م هزینه کنید تاتعویض شود عرض میکنم واقعا عقلانی هست که بنده دوباره مبلغ ۲۷۰۰ هزینه کنم .... چرا این کار رابکنم از مبادی قاچاق بهترین برند را با مبلغی خیلی کمترخرید میکنم وگول گارانتی بی مصرف ال جی رانمی خورم ودیگر ازاین برند خریدی نمکنم باشد روزی که دست شما هم روشود وپشت پرده شرکت نمایان شود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
11
دستگاه ظرف شویی چندماه خراب است تاکنون تعمیر نشد ه باید به کجا شکایت کرد
هانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
3
8
با سلام خدمت هموطنان عزیز تا وقتی ملتی خوب خودشو نخواد هیچکس خوبشو نمیخواد خدایی این همه لوازم خانگی با کیفیت ایرانی هست باز میرن خارجی با قیمت نجومی میخرن حقشونه من چهارساله ازدواج کردم لوازمم همش ایرانیه خیلیم راضیم
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
1
8
بنده یک دستگاه تلویزیون ال جی ال ای دی خریدم با ضمانت گلدیران بعد از استفاده متوجه شدم در تصویر لکهای تاریک وجود داره بطوری ک تصویر کیفیت بدی داشت.متاسفانه نمایندگی پس از باز دید هیچ کاری برای بنده صورت نداد حتی هزینه ایاب ذهابم از من گرفتن. و با رد عیب تلویزیون مرا سرکار گذاشتن.من بکجا شکایت کنم؟
رضا اصغر نژاد
|
United States of America
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
3
7
باسلام خدمت هموطنان عزیز .خرداد ماه 96کولر گازی ال جی خریدم بعده یک سال کارکرد از پنلش به داخل اب پرت میکنه بعد از چندین بار تماس با ارومیه وتهران بالاخره یه کارشناسی فرستادند یه بار اومدو بعد از عمل جراحی گاز کولرو باز کردو گفت کارخانه بیشتر به این گاز زده دو روز دیگه اومد دوباره بهش گاز زد ولی همچنان مشکل حل نشد .بعده زنگ دیگه یکی رو فرستادند پنل داخلیشو عوض کرد بازم مشکل حل نشد و کولر اوراقی شده .بعد از اون دو سه باره دیگه به تهران مشکلو گفتم ولی هیچ اقدامی نمیکنند دو ماهه هیچ اقدامی نشده فکر کنم اینجوری مردم را سر کار میزارند تا گارانتی تموم شه بعدا بگن برو سر کارت
محمد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
9
منم یک تلویزیون ال جی خریدم کاشکی که نمی خریدم الان یک ماه که مین برد تلویزیون سوخته هر روز من زنگ می زنم و این شرکت ما رو سر کار می زاره و هر دفعه ی چیزی میگه یکباره میگه قطعه شما اشتباه آمد یکبار دیگه یک قطعه سوخته می فرسته یکبار دیگه میگه قطعه شما تو گمرک
پاسخ ها
نازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
دقیقا این بلا را سر منم اوردن تازه از من 980 هزارتومنم گرفتند سه ماه هم هست سر کارم الان میگن تحریمیم قطعه نیست
یعقوب اقبلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
9
بنده درتاریخ 95/12/05 یک دستگاه تلویزیون OLEDال جی ازنمایندگی فروش به مبلغ هشت میلیون تومان باتوجه به اعتبار آن شرکت درمورد مشتری مداری خوب با تبلیغ اجناس باکیفیت بالا وباتکیه به آرم معتبر آن شرکت خریدم که اخیرا" با تشخیص نمایندگی پانل (صفحه ) آن سوخته که حدود سیزده میلیون تومان هزینه در بر دارد ودو ماه ازتاریخ گارانتی دستگاه تمام شده است
حالا هم وطن گرامی شما قضاوت فرمایید
چرا تلویزیون با این قیمت وبا مارک معتبر در کمتر از هیجده ماه دچاز این مشکل با هزینه بالا شده است در حالیکه بنده قبلا با تلویزیون پاناسونیک و سامسونگ به قیمت پایین اصلا مشکل پیش نیامد
چرا نه نمایندگی و نه شرکت جواب روشن به ارباب ورجوع نمیدهند
لطفا منتظر راهنمایی شما هستم
نادر صدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
4
سلام تلویزیون ۴۲ اینچی LGدارای ماشین زمان رابرای سرویس ورفع نویزتصویرمدتی قبل به نمایندگی تان واقع درساری خیابان امیرمازندرانی دادم بعدازچندروزباپرداخت مبلغ ۳۰۰هزارتومان تلویزیون راتحویل دادند که عیبش برطرف شد ولی سیستم ماشین زمان آنراازکارانداختند،البته بعدا مراجعه کردیم گفتند تلویزیون رابیاورید و۳۵هزارتومان به ماعودت دادند وگفتند که اشتباه شده بو،بعدازچندروز تلویزیون راتحویل دادندوماشین زمانی را که خودشان خراب کردند را گفتنددرست نمیشه بیاییدببرید.وباعیب جدید تحویل مان دادند.درخواست رسیدگی عاجل دارم.
عبدالله حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
با سلام دو کولر الجی خریدم در اوج گرما فقط فن کار مکند هر چه به دفاتر گارانتی گفتیم هیچکاری نکردن اگر اینها را ببرید خیلی بهتراستاز ان وقت تا حال فقط پول برق میدهیم ایا کسی هست رسیدگی کندتلفن خودم
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
2
سلام.
خوش به سعادت این آقا که ماشین لباسشویی اش تعویض شد. من تیر ماه سال گذشته یه تلویزیون از نمایندگی ال جی تو جمهوری خریدم که کاش نمی خریدم. فروشنده گفت هیچ پولی موقع نصب ندین در حالی که نصاب برای افزایش مدت گارانتی پول بیشتری گرفت. این تلویزیون خود به خود خاموش می شد. چندین بار تماس گرفتیم برای درست کردنش. دفعه اول گفتند ترانسش رو باید عوض کنید. اینم یه هزینه دیگه. بدتر از همه اینکه سری های بعدی سفارش می کردن به شرکت زنگ نزنید و مستقیم به خودمون اطلاع بدین. و در برگه رسید مشتری هم می نوشتند دستگاه مشکلی نداره و از پدر من که به خاطر سن بالاش دقت نداره امضا می گرفتن. حالا هم جوابگو نیستند. آخرین بار که نوشتند تلویزیون ایرادی نداره 24 ساعت تلویزیون روشن نشد تا کارشناسشون اومد و پشت تلویزیون رو باز کرد.
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
3
سلام به نظرم خرید از ال جی اونم با ضمانت گلدایران بزرگترین کلاه برداری در کشور میتونه باشه منم سه ماه قبل تلوزیونم خراب شد و بهم گفتند برای تعمیر 980 بریزید به حساب تا تعمیر شود پول را ریختم و دیگه خبری نشد تا اینکه چند روز پیش گفتند قطعه به علت تحریم نیست و lcd قابل تعمیر نیست یعنی علنی دارند از جیب مردم دزدی میکنند مال دزدی بخرید ولی از ال جی چیزی نخرید چون هیچ خدمات پس ازفروشی نداره و خیلی بد برخورد میکنند علاوه بر اینکه 980 پولم رفت سه ماه وقتم و الان میگن متاسفیم برات این اتفاق برای کولر گازیمم افتاد.......
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
3
با سلام. از نمایندگی فروش lg کولر گازی خریدم. همون سال اول بعد سه ماه کارکرد عالی، کمپرسور خراب شد و بعد دو ماه آوردن عوض کردن که به زمستان خورد و دیگه روشن نکردیم. سال دوم کلا از کولر سرمایش نداشت. و فقط با بازدیدهای مکرر با این بهونه که برق درست نیست ما رو بدون کولر گذاشتن. ترانس خریدم تا بهونه پایین بودن برق نداشته باشن. اگه درست نشه از طریق قوه قضاییه شکایت میکنم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
3
سلام. ۴ماه تلویزیون ال جی خریدم ۴۳ اینچ. چون کارم طوریه که اکثرا بیرون از خونه هستم. ۲۰ بار بیشتر روشن نشده.به مشکل خورده. تکنسین میگه باید پنل عوض شه. ۱۰۰۰ بار زنگ زدم. گلد ایران میپیچونه.این چه برندیه آخه!!!! تکلیف ما چیه؟؟!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
3
با سلام ، تلویزیون ال ج خریدم ،پس از سه سال استفاده بسیار کم از آن (در ماه حداکثر حدود 2 ساعت استفاده از آن ) یک دفعه صفحه آن سیاه و دیگه روشن نشد از طریق شرکت گلدیران بررسی و تعمیر گردید . یک سال بعد دوباره دقیقاً همین مشکل پیدا کرد و پس از پیگیری دوباره توسط شرکت گلدیران تعمیر شد ، اکنون 1398/8/9 نیز مدت 2 ماه است که دوباره دقیقاً همان مشکل را پیدا کرده و روشن نمی شود. بعد از این همه هزینه و پیگیری و وقت گذرای برای تعمیر آن شرکت گلدیران متاسفانه الآن به بنده می گوید که برد دستگاه این سری از این تلویزیون ال ای دی ضعیف و دارای اشکال است . حداقل درخواست بنده از آحاد مردم کشور دارم که تلویزیون ال جی نخرند و به خصوص گارانتی گلدیران بسیار ضعیف ، ناکارآمد و بی مسئولیت هستند مدیران این شرکت.
Nila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
7
میشه راهنماییم کنید چطوری میتونم ازشون شکایت کنم؟!هرچقدر وقت بزارم و پول خرج کنم میخوام ازشون شکایت کنم
احمد سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
7
سلام من حدود یک ماه پیش تلویزیون جی پلاس گرفتم متاسفانه از روز اول مشکل داشت که خود به خود خاموش میشد مجدد خودش روشن میشد با شرکت گلدیران تماس گرفتم حدود پانزده روز راهنمایی میکردن دیدن با راهنمایی نتیجه نمیگیرن از نمایندگی آمدند و تلویزیون را بردن بعد از چهار روز تلویزیون را برگرداندند و گفتند که مشکل نرم افزاری داشته درستش کردیم متاسفانه باز هم تلویزیون یکدفعه خاموش میشه و مجدد روشن میشه الان نمیدونم چیکار کنم ؟
حیدر اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
1
بنده یه تلویزیون الجی خریدم بین گارانتی خراب شده بعد از اینکه یه ماه گارانتی تمام شده دوباره خراب شده بردم نمایندگی گفتن نه میلیون هزینه داره باید بدی من از کجا نه میلیون بدم همشون دزدن کلاهبردارن
حیدر اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
6
بنده یه تلویزیون الجی خریدم بین گارانتی خراب شده بعد از اینکه یه ماه گارانتی تمام شده دوباره خراب شده بردم نمایندگی گفتن نه میلیون هزینه داره باید بدی من از کجا نه میلیون بدم همشون دزدن کلاهبردارن
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
5
واقعا الجی بسیار شرکت بی در و پیکر و بی تعهدی هست
برای من هم همبن اتفاق افتاده
Sara barati
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
5
من یه یخچال جی پلاس گرفتم و گفتند گارانتی ال جی است یخچال ام ساید مشکی بود وقتی آوردند منزل گفتند فقط نگاه کنید یخچال فرورفتگی نداشته باشه و گفتند برچسباشو نکنید تا نصاب بیاد نصاب که اومد برچسب و کندن و رو یه قسمتی از یخچال خط و خش داشت ما فک کردیم رو برچسب است بکنیم درست میشه حتی نصاب نمیدونست برچسبه یا واقعا خط و خش. من با شرکت تماس گرفتم بعد از یه هفته گفت به ما مربوط نیست
Sara barati
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
3
سلام پیرو متن قبلی که نوشتم بابت خط و خش یخچال جی پلاس لازم به ذکر است بعد ۱ هفته دوباره شرکت تماس گرفت گفت تکنسین میخوایم بفرستین منزلمان تکنسین اومد عکس گرفت گفت بهتون خبر میدیم بعد ۱ هفته باز کارشناس فرستادن عکس گرفت از یخچال و بعد چند روز زنگ زدند گفتند ش کارت بدید ۲۰۰ تومان بدهیم به شما واقعا متاسف هستم برای مسولین این برند که برای یخچالی که من تو این وضعیت اقتصادی پول پرداخت کردم و اعتماد کردم گرفتم بابت خط و خش گفتند ۲۰۰ تومان میدهیم لطفا
دوستان گول تبلیغات کذب رو نخورید همش دورغ است و من راضی نیستم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
4
پیشنهاد من به همه ی فامیل ودوستان نخریدن محصولات ال جی هست واقعا من بعد از ۱۸ سال زندگی و خرید محصولات برقی محصولاتی بی کیفیت تر از ال جی ندیدم و برخورد پرسنلش هم که افتضاح چند یه ماشین ظرفشویی خریدم هنوز ۳ سال نشده ۲ بار پمپ عوض کردم و ۳ بار برا تعمیر و عوض کردن سایر قطعات اومدن به مدیر نمایندگی هم که تماس گرفتم و گفتم این چه وضعشه که باید یه محصول اینقد خراب بشه و هزینه متحمل شیم میگه به ما چه مربوطه وبا برخورد بسیار بد میگه به جهنم که شما باید هزینه متحمل شین
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
3
واقعا سامسونگ و اسنوا تو محصولات ایرانی بهترین کیفیت رو دارن و ال جی افتضاحه این تجربه ی سالهاخرید محصولات مختلف برقی از بعد از ازدواجمه که به همه ی کسایی که میخوان محصول ایرانی بخرن میگم
تخصص پرسنلش تو تعمیر وادب و برخورد مدیرانش که افتضاح در افتضاحه به خودتون و اعصابتون و پولتون رحم کنید تو رو خدا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
4
سلام حیف پول که بدی تلوزیون جی پلاس
رضا معقول
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
4
سلام یه ساله یه تلویزیون ۵۰ جی پلاس خریدیم خودبه خود خاموش میشه و کنترل هنگ میکنه سه بار اومدن بورد عوض کردن درست نشده
بهروز بدیعی
|
United States of America
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
4
بنده پارسال از شرکت ج پلاس تلوزیون32 اینچ تهیه کردم هنوز یکسال کار نکرد که خود بخود سوخت وقتی بردم برای گارانتی بعداز چندروز گفتن قطعش نیست و باید اگر خواستید مبلغ یک میلیون و هشتادهزارتومان پرداخت کنید تا تلوزیون مدل بالاتر بهتون بدیم منم بشرط نصب قبل از عید مبلغو واریز کردم و تا الان که تاریخ17 فروردین 1400 هست هیچ کاری انجام ندادن و نه پول تلویزیون رو بهم میدن و نه هیچ. الان ازشون به صنعت و معدن و تجارت شکایت کردم و اونقدر این پیغامو تو شبکه های اجتماعی پخش میکنم تا بفهمن مردمو سرکار گذاشتن یعنی چی...
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
4
چرااکثرلباسشویی های ال جی بردشون مشکل دارن لباسشویی 600خریدیم 4میلیون تعمیرمیخواد.هنوزاستفاده نشده
مهدي لشگري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
3
با سلام
بنده هم مثل ساير دوستان از خدمات شركت گلديران شكايت دارم
حدود 7 ماه قبل يحچال بنده دچار يك ايراد در برد اصلي شد كه پساز چند بار مراجعه تكنسين هاييكه معلوم بودبا كمترين آموزش وارد اين كار شده اند بالاخره برد دستگاه بنده را براي تعمير ارسال كردن و در حالي كه ما بايد بدون يخچال در اين مدت زندگي ميكرديم نهايتا بعد از يك هفته برد تعمير و مجدد نصب شد و بگذريم كه براي يك قطعه كوچك كه بعدا طي پيگسري كه بنده انجام دادم حدود 20 هزار تومان بود شركت 700 هزار تومان از بنده دريافت كرد
حالا بعد از گذشت هفت ماه مجدد همان ايراد پيش آمده و دو هفته است كه اين بار برد دستگاه براي تعمير رفته است و سيستم پاسخگويي شركت هم هيچ پاسخي درقبال پيگيري بنده ندارد
سوال بنده از مسولان اينست كه آيا نبايد هيچ نظارتي بر عملكرد چنين شركتهايي داشته باشد
امیرآزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
1
5
سلام من متاسفانه تلویزیون جی پلاس۵۰ برداشتم امادوروزنشده،تصویراندازه ۱۴اینج قدیمی هست اصلاً تصویر کامل بالانمیاره،الان یک هفته داخل نمایندگی تااینکه شرکت بهشون جواب بده،بوقتی۲روزتعمیرکنم وای بحال ما
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
0
3
سلام دوستان تلویزیون 55جی پلاس خریدم ازروزاول خراب بود بعداز مجلس عروسیم بردم نمایندگی بابت تعمیرتاألان بیش از ده بار بردمش نمایندگی هیچ جوابی نگرفتم
نظری
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
6
سلام من هم مثل بقیه دوستان تلویزیون 65 جی پلاس خریده ام اصلا راضی نیستم کیفیت ضعیف بعضی وقتا وسط کار قفل میکنه باید برق قطع کنی هر روز باید جستجو کانال بزنی و.... به هر جا زنگ میزنی کسی جواب گو نیست
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
3
سلام دوستان فقط یخچال و تلویزیون نیست تمام گوشی موبایل جی پلاس سری x10 مشکل دارند خواهشمندم نخرید کلاه سرتان می‌ره به خدا من خریدم و حالا پشیمانم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین