کد خبر: ۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۸

اولین سخنرانی جانشین شارون درباره ایران

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه اسرائیلی جروزالم پست با اشاره به اینکه اسرائیل، ایران را بزرگترین دشمن خود می داند و از صحبت های اخیر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور برای حذف اسرائیل اظهار نگرانی کرده است از قول ایهود اولمرت نخست وزیر اسرائیل نوشته است که فعالیت های هسته ای ایران باید باعث نگرانی کشورها، مخصوصا کشورهایی که تعهدات بین المللی دارند گردد.
روزنامه جروزالم پست بیش از این در گزارشی نوشته بود که بوش و اولمرت در دیدار ماه آینده میلادی خود در کاخ سفید با یکدیگر قرار است در مورد فعالیت های هسته ای ایران، تهدیدات ایران علیه اسرائیل و نگرانی از حمله موشکی ایران به اسرائیل در صورت حمله آمریکا به مراکز و تاسیسات هسته ای ایران با یکدیگر گفت و گو کنند.
روزنامه های اسرائیلی بعد از اعلام موفقیت دانشمندان ایرانی در عبور از مرز غنی سازی اورانیوم در تلاشی گسترده سعی کرده اند که فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، را مایه نگرانی خاورمیانه و سایر کشورهای جهان جلوه دهند.
صحبت های اخیر اولمرت که اولین موضع گیری رسمی وی از زمان تصدی صندلی نخست وزیری می باشد بعد از گزارش اخیر مطبوعات اسرائیل در تلاش موساد ( سازمان اطلاعاتی اسرائیل) برای ترور محمود احمدی نژاد در رسانه ها و مطبوعات این کشور منتشر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین