کد خبر: ۴۵۶۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

دختری که راه نادرست پدر را ادامه داد

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، از دستگیری پدر و دختری سارق و کشف تعدادی قطعات خودرو خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رحمان نعمتی سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، گفت: چندی پیش ماموران انتظامی کلانتری 148 انقلاب حین گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک خانمی جوان و مردی مسن می شوند که به محض دیدن عوامل کلانتری سوار خودرو شده و از محل متواری می گردند.

سرکلانتر سوم، گفت: عوامل کلانتری که شماره انتظامی خودرو را رویت کرده  بودند سرقتی بودن خودرو را از مرکز پلیس استعلام که مشخص شد خودرو سرقتی نبوده و به نام خانم جوانی بدون سابقه کیفری است.

وی با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی و میدانی کاملتر گفت: در تحقیقات به دست آمد که، پدر خانم جوان دارای سابقه به دفعات متعدد بوده و مخفیگاه وی در حوالی جنوب غرب تهران است.

این مقام مسئول افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در نهایت با اخذ دستور قضایی تیمی برای دستگیری سارقان به محل سکونتشان اعزام که در یک عملیات پلیسی، سارقان دستگیر شدند.

وی همچنین تأکید کرد: این دختر و پدر که تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت می کردند در مخفیگاه آنان تعدادی اقلام و قطعات خودرو از قبیل: حلقه رينگ، لاستيك، دستگاه ضبط خودرو، آمپلي فاير، پنل ضبط خودرو، تبلت، دو عدد گوشی موبايل، تعدادی آچار و مقداری مواد مخدر نوین و سنتی كشف و ضبط شد.

سرهنگ نعمتی در پایان بیان داشت: سارقان پس از بازجویی به مقام قضایی تحویل که با دستور جدید برای بررسی کاملتر تحویل پایگاه سوم آگاهی پلیس تهران بزرگ شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین