کد خبر: ۴۵۶۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

کولاروف در اندیشه ترک سیتی

مدافع صربستانی منچسترسیتی در اندیشه ترک این تیم و حضور در لیگ ایتالیا است.
آفتاب‌‌نیوز :
هنوز یک سال از قرارداد الکساندر کولاروف با منچسترسیتی باقی مانده است با این حال این مدافع صرب که در فصل قبل ۲۷ بار برای این تیم به میدان رفت، به فکر جدایی از این تیم و بازگشت به لاتزیو است.

این مدافع بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ برای لاتزیو در لیگ ایتالیا به میدان رفت و در ادامه با قراردادی به ارزش ۱۶ میلیون پوند به عضویت تیم منچسترسیتی درآمد و از آن زمان تاکنون در این تیم بازی می کند.

او درباره آینده فوتبالی خود گفت: من دوست دارم باز هم در لاتزیو فرصت بازی داشته باشم. من الان جوان نیستم ولی هنوز هم حرف هایی برای گفتن دارم. وقتی کارم در سیتی به پایان برسد، دوست دارم بار دیگر پیراهن تیم محبوبم یعنی لاتزیو را به تن کنم. البته شاید هم روزی به عنوان مربی به لاتزیو برگردم. هنوز برنامه ای برای پایان دوران فوتبالم ندارم ولی خیلی دوست دارم که در فوتبال باقی بمانم و بتوانم مربی شوم. در انگلیس جو ورزشگاه ها خیلی خوب است ولی من فضای فوتبال در ایتالیا را خیلی دوست دارم و دوست دارم در این لیگ بار دیگر فرصت فعالیت داشته باشم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، از بنجامین مندی و رایان برتراند به عنوان گزینه های سیتی برای پست مدافع چپ صحبت به میان آورده شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین