کد خبر: ۴۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

جهان ورزش در چنین روزی/ مرگ غم‌انگیز "فو" و گاز گرفتن تایسون در رینگ+تصاویر

جهان ورزش در چنین روزی شاهد مرگ ستاره سابق تیم ملی کامرون و درگیری مایک تایسون و اواندر هالیفیلد بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
جهان ورزش در چنین روزی یعنی ۲۷ ژوئن شاهد اتفاقات به یاد ماندنی بوده است. چهارده سال پیش یکی از غمگین ترین اتفاقات فوتبالی در جریان دیدارهای جام کنفدراسیون ها رخ داد و جهان ورزش را در شوک فرو برد.

مارک ویویان فو ستاره کامرونی در جریان دیدار تیم ملی کشورش برابر کلمبیا در حین بازی روی زمین افتاد و درگذشت. این اتفاق با واکنش های زیادی همراه بود و جام کنفدراسیون ها را تحت تاثیر قرار داد. بعد از درگذشت این بازیکن هر از گاهی بازیکنان فوتبال حین تمرین و فوتبال جان خود را از دست دادند که آخرین آن چیک تیوته ستاره ساحل عاجی شاغل در لیگ چین بود که در حین تمرین جان باخت.

جهان ورزش در چنین روزی/ مرگ غم‌انگیز

امروز همچنین بیستمین سالگرد یکی از عجیب ترین اتفاقات در دنیای بوکس است جایی که مایک تایسون در جدال با اواندر هالیفیلد، گوش های رقیب خود را گاز گرفت. این بازی جدال بر سر کمربند قهرمانی بوکس سنگین وزن بود؛ اتفاقی که باعث شد بعدها هالیفیلد ۸ بخیه روی گوش راست خود بزند.

جهان ورزش در چنین روزی/ مرگ غم‌انگیز

مجله رینگ آن اتفاق را رویداد برتر سال در سال ۱۹۹۷ نامید.

به گزارش ایسنا، امروز همچنین تولد پائولو مالدینی اسطوره میلان و تیم ملی ایتالیا است که بیش از دو دهه برای تیم محبوب خود بازی کرد و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان را با این تیم به دست آورد. بسیاری از کارشناسان از او به عنوان بهترین مدافع تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او هرگز لباس تیمی باشگاهی غیر از میلان را بر تن نکرد و با ۲۰ سال حضور در لباس میلان رکورد دار حضور با لباس یک تیم در تاریخ فوتبال است.

جهان ورزش در چنین روزی/ مرگ غم‌انگیز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین