کد خبر: ۴۵۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

برانکو: غیبت طارمی خودسرانه نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت. 
  
 برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین قرمزپوشان با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آنها شد. سرمربی پرسپولیس درباره تمرینات این تیم گفت: عید سعید فطر را به همه مردم ایران تبریک می گویم. امروز برای اولین بار همه بازیکنان را در اختیار داریم و می توانیم بگوییم همه تیم در ورزشگاه کاظمی حضور دارند. وضعیت کامیابی نیا هم مشخص شد و امروز اولین روزی است که همه با هم هستیم. تا چهارشنبه اینجا تمرین خواهیم کرد و پس از آن راهی کیف خواهیم شد. بعد از اردو نیز یک بازی با استقلال در آلمان خواهیم داشت. 
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازی با استقلال قطعی شده است، عنوان کرد: همه چیز در حال تدارک است. این بازی ها می تواند برای ما مفید باشد و بعد از آن نیز بازی سوپر کاپ را خواهیم داشت که طبیعی است در فاز آماده سازی قرار داریم اما این بازی نیز اهمیت خود را دارد. 
 
وی در مورد بازی سوپر جام با نفت تهران و اینکه علی کریمی سرمربی این تیم شده است، عنوان کرد: از شما می‌شنوم علی کریمی سرمربی شده است. خیلی خوشحالم که می‌تواند دانش و تجربه خود را به جوانان انتقال دهد. برایش آرزوی بهترین‌ها را داریم به جز بازی‌ که مقابل ما دارند. 
  
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه انتظارات او در فصل نقل و انتقالات را برآورده کرده، پاسخ داد: بله من از نقل و انتقالات راضی هستم. هنوز یک جای خالی داریم و از آن استفاده می کنیم. فردا بعد از تمرین درباره ی این جای خالی تصمیم گیری خواهیم کرد. 
 
او در ادامه درباره غیبت طارمی توضیح داد: این بازیکن اجازه ی باشگاه را برای این تعطیلات گرفته به همین دلیل ایشان اجازه دارد در یک بخشی از تمرینات غیبت کند. قبل از رفتن به کیف اوضاع ایشان مشخص خواهد شد. طارمی بازیکن پرسپولیس است و با اجازه باشگاه در تمرینات حضور ندارد. او اجازه دارد با باشگاه های خارجی مذاکره کند و به خارج از کشور برود اما دل ما می خواهد که او بماند. طارمی هدف دارد و به آینده ی خود فکر می کند و ما نیز نمی خواهیم جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. غیبت او خودسرانه نیست و با اجازه باشگاه با تیم های خارجی مذاکره می کند. 
 
وی درباره وضعیت نوراللهی عنوان کرد: نوراللهی باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند و پس از آن وضعیت او مشخص می شود. 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بابت فعالیت چشمگیر الاهلی در نقل و انتقالات نگرانی دارد، گفت: من نگران نیستم زیرا شرایط طبیعی است. ربروف جوان به الاهلی رفته است که یک تجربه خیلی عالی در بازی دارد. او جز نسل طلایی فوتبال اوکراین به همراه شوچنکو است. یکی از بهترین تقویت های الاهلی برای فصل آینده است. همینطور مقررات آنها تغییر کرده و می توانند 6 بازیکن خارجی جذب کنند. بودجه بالایی نیز برای بازیکنان جدید خود در نظر گرفته اند. ما هیچ ترسی از آنها نداریم ولی می دانیم کار سختی برابر الاهلی داریم. 
او افزود: الاهلی این امکان را دارد و خرج می کند. الاهلی در لیگ داخلی نتایج خوبی نداشت اما از الهلال تیم بهتری هستند و در چند سال اخیر به همراه الهلال با ثبات ترین تیم های عربستان هستند و از نظر پرداخت مشکلی نداشتند و به همراه الاتحاد و النصر چهار قدرت برتر فوتبال عربستان هستند. 
 
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا جدایی طارمی به این تیم لطمه خواهد زد، عنوان کرد: اگر طارمی که 2سال آقای گل لیگ و لیگ قهرمانان و تیم ملی بوده از کنار ما برود، طبیعی است که فقدان بزرگی خواهد بود و به سادگی نمی توان جای او را پر کرد. همه باید طارمی و اهداف او را درک کنیم. او می خواهد بخت خود را در خارج از کشور امتحان کند و ما نمی خواهیم بازیکن ناراضی داشته باشیم. او اجازه دارد مذاکره کند و اگر از شرایط راضی نباشد، به تیم ما برخواهد گشت. 
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا غیبت مسلمان به عنوان تنها بازی ساز در فصل آینده به این تیم لطمه نخواهد زد، تصریح کرد: اگر لازم باشد روش بازی را عوض می کنیم اما در آینده همه چیز مشاهده می شود. 
 
برانکو درباره شرایط بازیکن تستی این تیم که به عمر عبدالرحمان شباهت دارد، بیان کرد: او شبیه فلینی است. بازیکن جالب توجهی است و بعد از آنالیز درباره ی او صحبت خواهیم کرد. 
 
وی درباره احتمال جدایی بیرانوند نیز اظهار داشت: همان حرفهایی که درباره طارمی زدم، درباره بیرانوند نیز صدق می کند. فنرباغچه جز 20 تیم بزرگ فوتبال دنیا است و برای بیرانوند و فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس این موضوع یک افتخار بزرگ است. 
وی درباره اینکه آیا از اردوی اوکراین بازیکنی به پرسپولیس می‌آید یا نه، به شوخی گفت: شاید الکساندر پل یانسکی و ولادیمیر پریمیوف را برگردانیم! 
 
برانکو درباره ی احتمال حضور رضاییان در استقلال تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم. این مسئله بین رامین رضاییان و استقلال است و من نمی‌دانم. 
 
به گزارش ورزش سه،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی سروش رفیعی و حضور در فوتبال قطر، عنوان کرد: به رفیعی شرایط خوبی پیشنهاد شده که اینجا نمی‌توانست آن را کسب کند. با من توافق و صحبتی نداشته و فقط گفت که می‌رود با این تیم مذاکره کند. من هم گفتم بهترین تصمیم را درباره آینده‌ات بگیر و به خودت و خانواده‌ات فکر کن. 
  
برانکو در پایان درباره ی برنامه ی پرسپولیس در اردوی کیف، تصریح کرد: همه بازیکنان ما طی روزهای آینده خواهند آمد و شنبه لیست نهایی اردو را خواهیم داد. چون وضعیت بازی با استقلال مشخص نیست، هنوز حریفان تدارکاتی ما مشخص نشدند اما احتمالا 3 بازی دوستانه در کیف خواهیم داشت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین