کد خبر: ۴۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

وزرای دولت دوازدهم باید برای مردم هزینه بدهند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: افرادی باید در کابینه دولت دوازدهم حضور یابند که حاضر باشند برای آرمان‌های مردم هزینه بدهند.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال جلالی زاده در گفت‌وگو با ایسنا در مورد شاخص‌های لازم برای وزرای دولت دوازدهم اظهار کرد: رئیس‌جمهوری موفق خواهد بود که کابینه مجرب، متخصص، هماهنگ و مقبولی داشته باشد، زیرا رئیس‌جمهور هرچند یک شخصیت کاردان، توانا، شایسته و تحصیلکرده باشد به تنهایی نمی تواند به مطالبات جامعه پاسخ بدهد.

وی در ادامه افزود: دولت یازدهم همه تلاش خود را برای حل مشکلات جامعه به کار گرفت. اما به نظر من همه هجمه ها و فشارها متوجه شخص روحانی بود و برخی وزرا حاضر نبودند هزینه داده و از دولت دفاع کنند. بنابراین یک شخص هم نمی تواند پاسخگوی همه مطالبات جامعه باشد.

این عضو بنیاد باران با اشاره به اینکه اکنون فضای مجلس دهم فضای تقریبا مناسبی است و نیروهای تندرو از مجلس خارج شده اند، تصریح کرد: اکنون وقت ایجاد تغییرات اساسی در کابینه است. رئیس‌جمهور  باید از افراد جوان، خوش فکر و کسانی که حاضرند هزینه بدهند استفاده کند.  استفاده از افرادی که حتی حاضر نبودند در ستاد روحانی حضور یابند، به همراه مردم باشند ظلم به رای مردم است. باید کسانی به کابینه بیایند که حاضر باشند برای آرمان‌های مردم هزینه بدهند. روحانی هم باید ببیند که چه کسانی از وی حمایت کرده و از بین آنها نیروهای متعهد و کاردان را انتخاب کند.

جلالی زاده در پایان گفت: در این انتخابات زنان، جوانان، اقوام و مذاهب، اصلاح طلبان و اعتدالگرایان که خواهان اجرای قانون، تحقق عدالت و دستیابی به توسعه بودند از روحانی حمایت کردند. رای به روحانی رای به تغییر بود و بنابراین کابینه هم باید متناسب با این خواسته رای دهندگان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین