کد خبر: ۴۵۸۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

برانکو: از بازیکنانم راضی هستم/قرعه‌کشی لیگ برتر باید یک ماه پیش برگزار می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قرعه‌کشی لیگ برتر باید یک ماه پیش برگزار می‌شد و با اعتراض برخی مربیان نسبت به تعویق این موضوع موافق است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی گفت: همیشه بازی بهترین تمرین است و در مسابقه‌ها خیلی بیشتر از تمرین‌ها یاد می‌گیریم و من خوشحالم که همه بازیکنان جوان ما معیارهایی که می‌خواستیم داشتند به طوری که الان بیش از 20 بازیکن داریم و نیمکت خوبی در اختیار ماست.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید انتظارات او را برآورده کرده‌اند یا خیر گفت: بله کاملا این طور است. از همه مهم‌تر اینکه که بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفتیم و همین طور بازیکنان جوان ما در حال تمرین‌های ابتدایی هستند. با این بازیکنان سطح تمرین‌ها را بالا بردیم.

برانکو درباره به تعویق افتادن قرعه‌کشی لیگ برتر و اعتراض برخی مربیان تیم‌ها این موضوع گفت: من نمی‌دانم چرا قرعه‌کشی عقب افتاده است. من هم با مربیانی که اعتراض کرده‌اند، موافقم و باید یک‌ماه پیش این کار انجام می‌شد.

وی در ادامه درباره اینکه طارمی در تمرین پرسپولیس شرکت نکرده هم گفت: این سوال را باید از آقای ترکاشوند و یا طاهری بپرسید که بدانید وضعیت این بازیکن چه شده است. من واقعا می‌فهمم که او دوست دارد برود. البته حیف است اگر از جمع ما جدا شود. دو سال بهترین بازیکن ما بوده است.

او در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه اگر بعد از اردوی اوکراین، طارمی بخواهد به تیم بازگردد، آیا شما می‌پذیرید گفت: خود طارمی بیشتر از همه ضرر می‌کند. او بازیکن ماست و اجازه باشگاه را داشت که مذاکره کند. اما جام جهانی در پیش است. هر تمرینی را که از دست بدهید به ضررتان خواهد بود. خودش بیشتر از همه ضرر می‌کند.

برانکو درباره اینکه طارمی دلش با تیم نیست که در پرسپولیس بماند، گفت: قطعا هر کسی به دنبال بهبود شرایط ورزشی خودش است و نباید از این موضوع ناراحت شویم. در دنیا ببینید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. یک بازیکن به باشگاهی می‌رود و آن باشگاه هم بازیکن دیگری جذب می‌کند. این گونه انتقالات وجود دارد. طبیعتا طارمی باید خودش بخواهد بماند. همان طور که بیرانوند تصمیم گرفت بماند.

وی اضافه کرد: ما در حال حاضر جای مهاجم را با منشا پر کرده‌ایم. باید ببینیم مهدی طارمی می‌ماند یا خیر. زیرا اگر بماند لیست بازیکنان بالای 23 سال ما پر می‌شود.

او همچنین خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسئله برای ما این است که تا بازی با الاهلی کاملا آماده شویم. تا دو ماه دیگر 5 بازی انجام می‌دهیم. انتظار داریم که همه تا آن موقع آماده شوند. مهم‌ترین مسئله در حال حاضر برای ما این است که تا بازی با الاهلی کاملا آماده شویم.

او در پایان درباره وضعیت صادق محرمی گفت: او با ما به اردوی اوکراین می‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین