کد خبر: ۴۵۸۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

آخرین وضعیت جسمانی بازیگر پیشکسوت

بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به بهبود حال خود، ‌گفت: امیدوارم سرپا شوم و به زودی بچه‌های رادیو را ببینم.
آفتاب‌‌نیوز : بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به بهبود حال خود، ‌گفت: امیدوارم سرپا شوم و به زودی بچه‌های رادیو را ببینم.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت: نسبت به زمانی که تازه از بیمارستان مرخص شده بودم ، حال بهتری دارم و دیروز هم برای تزریق سرم و آمپول به درمانگاه رفتم.

وی ادامه داد: همچنین تا حدودی می‌توانم راه بروم البته به یک همراه نیاز دارم اما نسبت به زمانی که تازه مرخص شده بودم، وضعیت راه رفتنم بهتر شده است و می‌توانم یکسری کارهای آشپزخانه را انجام بدهم.

بازیگر سریال ” پهلوانان نمی‌میرند” تصریح کرد: با بهتر شدن حالم ، به رادیو نمایش باز می گردم و فعالیت در زمینه نمایش های رادیویی را ادامه می‌دهم و دلم برای تمامی بچه‌های رادیو تنگ شده و امیدوارم بتوانم یه روزی آن‌ها را ببینم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم کشورم سلامت باشند و با دعای خیر مردم به زودی سرپا شوم و بتوانم فعالیت‌هایم را انجام دهم.

گفتنی است، صدیقه کیانفر چندی پیش دچار خونریزی معده شد و به دلیل این اتفاق چند روزی در بیمارستان بستری بود تا اینکه با توقف خونریزی معده و بهبود شرایط جسمانی ، بنا بر تشخیص پزشکان مرخص شد.

این هنرمند پیشکسوت هم اکنون دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کند که پیش از بیماری خود درنمایش‌های رادیونمایش حضور پیدا می‌کرد.

منبع: میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین