کد خبر: ۴۵۸۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

مسی تا ۲۰۲۱ در بارسا ماندنی شد

لیونل مسی آرژانتینی با بارسلونا به توافق رسیده تا قراردادش را با این باشگاه برای 5 سال دیگر تمدید کند.
آفتاب‌‌نیوز : برنده 5 توپ طلا  حدود دو دهه است که در بارسلونا توپ می‌زند و از طریق آکادمی این باشگاه به تیم اصلی معرفی شده و به عنوان یکی از موفق ترین بازیکنان تاریخ، چه انفرادی و چه تیمی شناخته می‌شود.  شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او از بارسا در چند ماه اخیر شنیده می‌شد و به خصوص عدم تمدید قرارداد او در این مدت به این شایعات بیشتر دامن می‌زد.
 
به گزارش ورزش سه، با این حال به نظر می‌رسد که بالاخره او با بارسلونا برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و قرارداد جدید به زودی امضا خواهد شد.  طبق گزارش موندو دپورتیوو که از نزدیک ترین خبرگزاری ها به باشگاه بارسلونا است، در قرارداد جدید، بند فسخ مسی به 300 میلیون یورو افزایش یافته است که کار خرید او برای باشگاه های متمول مثل سیتی و پی اس جی دشوار تر شود. همچنین این قرارداد تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت و بندی نیز در آن وجود دارد که در صورت فعال شدن آن، یک سال دیگر نیز به صورت اتوماتیک تمدید می‌شود.
 
هنوز جزئیاتی از حقوق جدیدی که باشگاه برای او در نظر گرفته، منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که قرارداد جدید مسی با چه مقدار افزایش حقوق همراه خواهد شد.
 
فوق ستاره آرژانتینی در مدت زمان حضورش در بارسا، 8 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی چمپیونزلیگ و جام های متعدد دیگری کسب کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین