کد خبر: ۴۵۹۴۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

سردار سلامی: به هجمه‌ها وقعی نمی‌نهیم/ سپاه به مسائل کوچک نگاه نمی‌کند

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت:‌ راه ما ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین سلامی که در حاشیه سومین همایش ملی مشترک دست‌اندرکاران و فعالان عملیات فرهنگی-تربیتی راهیان نور در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در رابطه با هجمه‌هایی که به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است، اظهار کرد: معمولا هرگاه سپاه از جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی، استقلال کشور دفاع می‌کند و در مقابل قدرت‌های بزرگ می‌ایستد به صورت طبیعی واکنش‌های نظام سلطه و انسدادهای داخلی آن نیز شدید می‌شود. این یک واقعیتی است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست.

وی ادامه داد: سپاه هم خودش را در نقطه تقابل این قدرت‌های بزرگ می‌بیند و استقامت و تحمل و ثبات قدمش برای عبور از این مسائل بالا است. ما به راه خودمان ادامه می‌دهیم. راه ما ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است. راه ما راه دفاع از مستضعفان در جهان اسلام و گرفتن حق مستضعفان از سلطه‌گران، مستبدان و مستکبران است.

به گزارش ایسنا، سلامی گفت: این هجمه‌ها به سپاه از نظر ما موضوعات پیش پا افتاده و ناچیزی است و به آن‌ها وقعی نمی‌گذاریم و آن‌ها را مانعی برای حرکت خودمان نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت کرده است که به مسائل کوچک نگاه نکند. ان‌شاءالله به مسیر خودمان ادامه خواهیم داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
فعالیتهای نظامی خود را توسعه و روز به روز خودتان را قوی کنید.
غبیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
قراردادها و پولهای ملیارد دلاری پول خرده میدونیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین