کد خبر: ۴۵۹۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

وزیر دفاع: تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود

وزیر دفاع با بیان اینکه تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود، تاکیدکرد: پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، حسین دهقان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در کابینه آینده حضور دارید؟ گفت: تاکنون بحثی مبنی بر اینکه افراد کجا باشند نشده و آقای روحانی بر اساس سیاست هایی که دارند اقدام به گزینش خواهند کرد.

وی درباره اظهارات اخیر مقام های آمریکایی نیز تصریح کرد  : حرف هایشان جدید نیست و همواره از این حرف ها زده‌اند. آنها با توجه به خوی استکباری که دارند فقط کافی است ورقی به تاریخ بزنند و اقدام و گفتارشان را ببیند و متوجه بشوند چقدر منفور شده اند. وزیر دفاع امریکا بیشتر فکر کندو به طبیب مراجعه کند.

وی افزود: داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی نداشته و جایی پذبرش نخواهد شد. آنها نقاط مرکزی را از دست داده اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله ای جدی با بقایای داعش باشد این کار صیورت خواهد گرفت.

دهقان افزود: همچنین تمام اقلام نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع ساخته می‌شود و البته پشتوانه‌ای اگر نباشد هیچ کاری صورت نخواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی معرف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
درود بر روحانی و وزیر دفاع
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین