پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۴۶۰۱۲۲
۱۱:۲۳
۱۳۹۶/۰۴/۲۲

ظریف عازم نیویورک شد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان بامداد امروز پنجشنبه برای شرکت در نشست مجمع عالیرتبه سیاسی امسال سازمان ملل عازم نیویورک شد.
۱۱:۲۳
۱۳۹۶/۰۴/۲۲
به گزارش آفتاب نیوز،
بهرام قاسمی افزود: دکتر ظریف در حاشیه این نشست بین المللی با اندیشمندان و مقامات و شخصیت های جهانی از کشورهای مختلف دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.‌

وی حضور و سخنرانی ظریف در اندیشکده شورای روابط خارجی ( CFR) با حضور ریچارد هاس رئیس این مرکز در دوشنبه آینده ۲۶ تیرماه را از دیگر برنامه های وزیر امور خارجه کشورمان در آمریکا ذکر کرد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
برچسب‌ها:
ظریف نیویورک
ارسال پیام
captcha