کد خبر: ۴۶۰۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

سردار جوانی: نقض برجام از سوی آمریکا می‌تواند با عکس‌العمل ایران مواجه شود

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند با تحریم‌ها، سیاست منطقه‌ای ایران را تغییر دهند ولی قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که تحریم‌های مجلس سنای آمریکا چه تأثیری بر سیاست‌ داخلی و خارجی ایران دارد، اظهار داشت: رفتار آمریکایی‌ها از قبل هم قابل پیش بینی بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تحریم‌های مجلس سنای آمریکا، متن و روح برجام را نقض کرد و این نقض می‌تواند عکس‌العمل نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با این‌گونه اقدامات به اهداف‌شان نمی‌رسند، افزود: آنها تصور می‌کنند، لازمه متقاعدسازی ایرانی‌ها برای حضور در پای میز مذاکره، وضع تحریم‌های جدید و تشدید تحریم‌ها است.

سردار جوانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که مذاکره در موضوعات دیگر هم ادامه پیدا کند، تصریح کرد: این گونه اقدامات علیه کشورمان نتیجه عکس خواهد داد و باعث می‌شود آمریکایی‌ها درپیشبرد اهداف و سیاست‌هایشان با شکست و ناکامی بیشتری مواجه شوند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال زمینه سازی برای برجام منطقه‌ای و موشکی بودند، گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند با تحریم‌ها، سیاست منطقه‌ای ایران را تغییر دهند ولی قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد و آنها به اهدافشان نخواهند رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
دولت و شورای عالی امنیت ملی در این باره تصمیم میگیرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین