کد خبر: ۴۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

خانه بوکس خالی از بوکسور!

خانه بوکس زنده‌یاد علی‌درویش نورایی شهرستان بروجرد که بهمن 95 افتتاح شده، خالی از مشتزن است!
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، عملیات احداث پروژه خانه بوکس نورایی سال 88 آغاز شد که در روند ساخت با مشکلاتی مواجه شد و سرانجام بهمن 95 به بهره‌برداری رسید.

نکته جالب اینجاست به علت اینکه این سالن از مرکز شهر فاصله دارد بوکسورهای بروجردی از آن استفاده نمی‌کنند و در این خانه بوکس، ورزشکارهای چندین رشته‌ی دیگر تمرین می‌کنند.

محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در این باره گفت: این خانه بوکس بعد از هفت تا هشت سال تکمیل شده و در صحبت‌هایی که با اهالی بوکس داشته‌ایم، چون خارج از محدوده شهر است، قبول نکردند به آنجا بروند.

وی با اشاره به اینکه این سالن در شهرک اندیشه فاز"2" کوی جانبازان قرار دارد، ادامه داد: خیلی از ورزشکاران رشته‌های دیگر در آن تمرین می‌کنند و برای اینکه بلااستفاده نباشد، چاره‌ی دیگری نداشتیم و اهالی آن منطقه نیز استفاده می‌کنند.

ترابی خاطرنشان کرد: سالن بوکس دیگری داریم که در مرکز شهر است و چون دسترسی راحتی برای مشتزن‌ها دارد راضی نشدند که به خانه بوکس نورایی بروند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه طرح از محل اعتبارات استانی تکمیل شد، افزود: بالغ بر 15 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین