در حال حاضر، این شرکت هدست ارتقا یافتهای را منتشر کرده و تلاش دارد تا آن را در کسب و کارهای بیشتری آزمایش کند.
هدست جدید عمر باتری طولانیتر و پردازنده سریع تری دارد و آزمایشها نشان میدهد که این فناوری میتواند برای نیروهای کار در شرکتهایی مانند جنرال الکتریک، بوئینگ و فولکس واگن با توجه به بهبود بهره وری که در کار آنها حاصل شده، مفید باشد.
علاوه بر این، نسخه جدید همچنین دارای Wi-Fi مطمئنتر، نور قرمزی که در زمان شروع فیلمبرداری این عینک روشن میشود و یک دوربین ارتقا یافته 8 مگاپیکسلی است.
این دستگاه بر روی عینکهایی که با آن سازگاری داشته یا فریمهای صنعتی بسته میشود و به صورتی طراحی شده که سبک و راحت باشد تا بتوان از آن در طول روز و در حین انجام کارهای روزانه استفاده کرد.
این عینک در بیش از 50 کمپانی از جمله آگکو((AGCO، دی اچ ال، دیگنیتی هلث(Dignity Health)، ان اس اف اینترنشنال((NSF International، ساتر هلث((Sutter Health، بوئینگ و فولکس واگن مورد استفاده قرار گرفته است.
محققان با آزمایش این محصول جدید در کمپانی AGCO دریافتند که با استفاده از آن میتوان در زمان صرفه جویی کرد، بهرهوری را افزایش داد و درصد خطا را پایین آورد.
کارکنان این شرکت در حال حاضر دقیقتر، سریعتر و امنتر کار میکنند، زیرا آنها اطلاعاتی را که نیاز دارند به درستی در خط دید خود مشاهده میکنند.
آزمایش این فناوری در حدود 3 سال قبل انجام شده و در حال حاضر این شرکت در حال تولید و تعامل با مشتریان و شرکای خود است.
در پایان ماه گذشته، مشخص شد که اپلیکیشن همراه برای این عینک هوشمند برای اولین بار در سه سال گذشته به روز رسانی شد.