کد خبر: ۴۶۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

تابستون کجا بریم؟!

با نزدیک شدن به روزهای گرم سال، تب و تاب سفرهای تابستانه هم داغ می‌شود. ایامی که برای بسیاری از خانوادههای پر مشغله ایرانی، تنها یادآور یک جمله است: «وقتشه بریم سفر!»
آفتاب‌‌نیوز :
برای انجام یک سفر خاطره انگیز نیاز به برنامه ریزی وجود دارد به نظر ما آنچه لازمه یک سفرهوایی خاطره‌انگیز است شامل موارد ذیل است:

1- مقصدی متناسب با فصل و شرایط آب و هوایی.
2- یک سامانه معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما!

درست متوجه شدید، همه چیز می‌تواند در همین دو نکته خلاصه شود. همانطور که می‌دانید فصل تابستان، هرچند که دلچسب و خاطره انگیز است اما گرمای سوزان روزهایش هم، غیر قابل انکار است از این رو هر مقصدی مناسب سفرهای تابستانه نیست؛ از سوی دیگر خرید آنلاین بلیط هواپیما نیز ملتزم رعایت نکاتی است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم.

تابستون کجا بریم؟!

یک سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، علاوه بر اعتبار و جامعیت می بایست دارای کارایی مناسب نیز بوده و ارائه خدمات آن با سرعت و امنیت توأم باشد. اعتبار یک سامانه می‌تواند، خریدی ایمن را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد و جامعیت آن، دامنه انتخاب را گسترده‌تر می‌سازد بدین ترتیب می‌توانید خریدی امن، آسان و ارزان را تنها در یک سامانه تجربه نمایید.

قاصدک 24؛ تجربه یک خرید مطمئن: 

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از سامانه‌های معتبری است که می‌توانیم در این خصوص به شما معرفی نماییم. خرید از این سامانه به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن، یک آدرس پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت امکانپذیر است.

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، در واقع یک موتور جستجوی حرفه‌ایست که می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن فهرستی از تمامی بلیط‌های پرواز چارتر یا سیستمی هواپیما موجود در مسیر دلخواه شما را فراهم سازد.

برخی از مقاصدی که مناسب سفرهای خنک تابستانی‌اند:

* کرمانشاه 

طبیعت زیبای این شهر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای تابستانی است. آب و هوای خوب و معتدل، آثار باستانی، تفرجگا‌ههای بی‌شمار و طبیعت بکر همه وهمه کرمانشاه را به مقصدی بی رقیب برای سفرهای داخلی بدل می کند. برای تهیه بلیط هواپیما کرمانشاه، علاوه بر آژانسهای هواپیمایی مختلف، می توانید به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 نیز مراجعه و بلیط چارتر یا سیستمی خود را تهیه نمایید.

* اردبیل 

سرعین که به داشتن چشمه های آبگرم بی شمارش شهره است، یکی از زیباترین مناطق گردشگری اردبیل است. چشمه‌های این شهر که از کوه های استوار سبلان سرچشمه می‌گیرند، همه ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی هستند. برای تهیه بلیط هواپیما اردبیل، بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما اردبیل داشته باشید.

* کرمان 
دوساری در کرمان، یکی دیگر از مناطقی است که می توانیم برای سفرهای تابستانی معرفی کنیم. این روستا در پنج کیلومتری جاده جیرفت - کهنوج قرار گرفته و از آب و هوایی معتدل برخوردار است. جریان آب و خاک مناسب دو ساری، به باغهای مرکبات و نخلستانهای این روستا رونق بی نظیری بخشیده است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. برای تهیه بلیط هواپیما کرمان، می توانید در هر زمان یا مکان، به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 مراجعه کرده و یک بلیط ارزان هواپیما کرمان از نوع پرواز چارتر یا پرواز سیستمی را رزرو و خریداری نمایید.

* فارس 

تنگ براق، نام روستای زیبایی در 190 کیلومتری شمال غربی شیراز است. این روستا به دلیل استقرار در ناحیه کوهستانی، چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد به گونه‌ای که مزارع سرسبز، جنگلها و باغهای وسیع آن در دو فصل‌ بهار و تابستان فضای دلنشینی برای گردشگران پدید می‌‌آورند. برای تهیه بلیط چارتر یا سیستمی هواپیما شیراز، می توانید با مراجعه به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24به تابستان خود رنگ و رویی تازه ببخشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین