کد خبر: ۴۶۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۹

ائتلاف اعتماد ملی و مردمسالاری تکذیب شد

آفتاب‌‌نیوز :
«محمد صادق جوادی حصار» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در این باره به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت:« بنای آقای کروبی و حزب اعتماد ملی بر این نیست که ائتلاف نکنیم و هر وقت ضرورت داشته باشد ائتلاف می کنیم.»

جوادی حصار در ادامه با بیان اینکه« باید ببینیم با چه کسانی ائتلاف کنیم»، افزود:« اینکه با اصلاح طلبان ائتلاف نمی کنیم، حرف درستی نیست و حرف آقای کروبی هم نیست.» 

وی در مورد دیدار از حزب اعتماد ملی با حزب مردمسالاری گفت:« دیدار با حزب مردمسالاری در چارچوب دیدار حزب اعتماد ملی با کلیه احزاب بوده است.» 

جوادی حصار با تکذیب تشکیل کمیته انتخاباتی دو حزب، خبر منتشر شده در روزنامه مردمسالاری را برداشت این روزنامه دانست و گفت:« تشکیل کمیته انتخاباتی با حزب اعتماد ملی هنوز در حزب تصویب نشده است.»
این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که اعتماد ملی در پی ائتلاف با کدام احزاب است، گفت:« با گروه های اصلاح طلبی که ممکن است محوریت کمتری تاکنون داشته باشند از جمله مردمسالاری، همبستگی و . . .
جوادی حصاری در پایان با بیان اینکه هنوز با هیچ حزبی ائتلافی نکرده ایم، گفت:« ائتلاف شرایط و معانی خاص خودش را دارد و به این سرعت نمی شود نتیجه گیری کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین