کد خبر: ۴۶۳۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

رای دهندگان به روحانی به چینش کابینه نیز اعتماد خواهند کرد

یک عضو حزب مردم سالاری با بیان اینکه اظهار نظرهای جریان‌های سیاسی در خصوص کابینه جنبه مشورتی دارد، گفت:‌ رای دهندگان به آقای روحانی به چینش کابینه نیز اعتماد خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ضرورت اعتماد به رئیس‌جمهور جهت انتخاب کابینه دولت دوازدهم، گفت:‌ همانطور که اکثریت ملت به آقای روحانی رای دادند و به ایشان اعتماد کردند، حامیان ایشان به چینش کابینه نیز اعتماد خواهند کرد و قطعا کسانی روی کار می آیند که مورد قبول رای دهندگان خواهند بود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جریان های سیاسی سعی می‌کنند به رئیس‌جمهور و به دولت مشورت دهند و نظرات شان را اعلام کنند که این نظرات جنبه مشورتی دارد و نهایتا آقای روحانی است که تصمیم می گیرد چه کسی در کابینه حضور داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: جریان های سیاسی حامی دولت در حال حاضر در خصوص وضعیت چهار سال آینده احساس وظیفه دارند و قطعا سعی می‌کنند در راستای موفقیت دولت آقای روحانی پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کنند. رئیس‌جمهور نیز حتما این نظرات را مورد بررسی قرار داده و هر جا آن‌ها را به صلاح دولت و کشور تشخیص دهند اعمال خواهند کرد.

قنبری تاکید کرد:‌ من فکر می‌کنم آقای روحانی نگاه مناسبی به این پیشنهادات داشته باشد اما در مجموع هیچ یک از این پیشنهادات الزام آور نیست و قطعا این از حقوق رئیس‌جمهور است که کابینه مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
روحانی باید متناسب با شعارها و نیاز رای دهندگان وزرا را انتخاب کند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین