کد خبر: ۴۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

حقانی: مدیریت شهری همه پل‌های پشت سرشان را خراب کردند؛ جز پل صدر!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه همه پل های پشت سرشان را خراب کردند؛ جز پل صدر! گفت: با خراب کردن پل های پشت سرشان، می‌خواهند مدیریت شهری بعدی را برای اداره شهر در آینده با مشکل رو به رو کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاين با تأكيد بر اينكه دوره چهارم شورا هم به اتمام رسيد اما هنوز سرجمع هزينه هاي احداث پل صدر معلوم و اعلام نشده، گفت: وقتي من به عنوان نماينده مردم نمي دانم براي ساخت پل صدر چقدر هزينه شده، واي به حال مردم!

محمد حقاني گفت: چرا اين حق را براي مردم كه صاحبان اصلي شهر هستند، قائل نيستيد كه بدانند عوارضي كه از آنها دريافت كرده ايد را كجا و چگونه هزينه نموده ايد؟

وي درباره این ادعا که ٤ هزار ميليارد تومان براي پروژه پل صدر و تونل نيايش هزينه كرده اند، اعلام کرد: حتماً هزينه هاي اين پروژه، بسيار بيشتر از اعداد و ارقام مورد ادعاست.

مي خواهند مديريت شهري بعدي را با مشكل رو به رو كنند

عضو شوراي اسلامي شهر تهران افزود: با خراب كردن پل هاي پشت سرشان، می‌خواهند مديريت شهری بعدی را براي اداره شهر در آينده با مشكل رو به رو كنند.

حقاني درباره رقم دقيق هزينه ساخت پل صدر نامشخص است، ادامه داد: مي پرسيم رقم دقيق هزينه هاي پل صدر چقدر است؟ قاليباف پاسخ مي دهد١٢٠٠ ميليارد تومان، يكي از معاونان وي مي گويد ٧٠٠ ميليارد تومان، معاون ديگر وي اعلام مي كند با احتساب پل نيايش، ٤ هزار ميليارد تومان و مجري پروژه مي گويد ٦ هزار ميليارد تومان!

وي با تأكيد بر اينكه حتي اگر بر فرض محال بپذيريم كه براي احداث پروژه صدر و تونل نيايش، ٤ هزار ميليارد تومان هزينه شده باشد، گفت: اين به آن معناست كه براي اين پروژه از جيب هر شهروند تهراني، حداقل نيم ميليون تومان هزينه شده كه البته به مراتب بيشتر از رقم اعلام شده است.

رييس كميته محيط زيست شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اين كه همه منابع درآمدي شهر را هزينه نموده اند، افزود: نه تنها منابع پايدار، كه منابع ناپايدار شهر را هم مصرف نموده اند تا عملاً براي اداره شهر در آينده چيزي باقي نماند.

حقاني، پل صدر، دير يا زود تخريب می‌شود، ادامه داد: بر اساس اظهارات اخير يكي از اساتيد دانشگاه، پل صدر ٥ تا ١٠ سال آينده به دليل نداشتن توجيه علمي و ناكارآمدي در بهبود ترافيك، تخريب خواهد شد.

وي در پايان با تأكيد بر اين كه ساخت پل صدر هزينه بسيار گزافي را به شهروندان تحميل كرد و تخريب آن نيز هزينه بسيار گزاف ديگري را به شهروندان تحميل خواهد كرد، گفت: پل صدر را مي توان گران ترين پروژه شهري كشور ناميد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین