کد خبر: ۴۶۴۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

حمله نیروی دریایی یمن به ناو اماراتی

نیروی دریایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور امروز (شنبه) اعلام کرد که ناو اماراتی را در مقابل سواحل غربی یمن هدف قرار داده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، یک منبع نظامی در نیروی دریایی یمن اعلام کرد، ناو نظامی متجاوز اماراتی در نزدیکی سواحل المخا با سلاحی مناسب هدف قرار گرفت.

نیروی دریایی ارتش و کمیته‌های مردمی دوشنبه گذشته نیز یک قایق جنگی وابسته به ائتلاف متجاوز را در ساحل غربی یمن در هنگامی که در رادارهای یمنی پارازیت ایجاد می‌کرد، هدف قرار دادند.

از زمان آغاز عملیات نیروهای یمنی در پاسخ به تجاوزهای ائتلاف سعودی، ۱۱ کشتی و ناو و بیش از ۱۰ قایق جنگی هدف قرار گرفته‌اند.

کنترل انصارالله بر مواضع نظامی در جنوب عربستان

از سوی دیگر، جنبش انصارالله امروز اعلام کرد که نیروهای این جنبش و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری سابق یمن چندین پایگاه نظامی سعودی در جنوب عربستان را تحت کنترل خود درآوردند.

خبرگزاری سبأ یمن از یک منبع نظامی نقل کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاهی را در غرب پایگاه الفواز در منطقه نجران عربستان تحت کنترل خود درآوردند و چندین تن از نیروهای ارتش عربستان، در این عملیات کشته و زخمی شدند.

این منبع گفت، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی عملیات ویژه‌ای داشتند که در جریان آن، پایگاه‌ها و اردوگاه‌های عربستانی را در منطقه نجران از جمله اردوگاه الجابری و اردوگاه‌های الفریضه و ملحمة الغاویه را تحت کنترل خود درآوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین