کد خبر: ۴۶۴۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

خانم بازیگر در دورهمی: قانع هستم و زیاده خواه نیستم/ شوخی جالب مدیری با وی!

فریبا متخصص بازیگر و گوینده، شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود.
آفتاب‌‌نیوز :

موضوع برنامه دورهمی، این بار حواس پرتی و بی دقتی بود. بعد از اجرای استندآپ کمدی مهران مدیری و چند نمایش توسط بازیگران دورهمی، مهران مدیری مهمانش را معرفی کرد.

فریبا متخصص بازیگر و گوینده مهمان برنامه دورهمی بود.

متخصص در خصوص چگونگی ورودش به تئاتر گفت: در ابتدا به باغ فردوس رفتم. آزمون دادم و در کلاس‌ها شرکت کردم. سپس به اداره تئاتر رفتم. اولین تئاتر حرفه‌ای من با اکبر زنجانپور رقم خورد.

مدیری در ادامه گفت: ما با هم در سال ۶۸ وارد رادیو شدیم. دو بار هم در نوروز ۷۲ و سریال باغ گیلاس با هم بازی شدیم.

سپس فریبا متخصص از علاقه‌اش به تئاتر گفت و اینکه کار دوبله را فقط یکی، دو بار چند سال پیش انجام داده است. او از هم دوره‌ای‌های خود از مهین نصری، صفا آقاجانی و شهین نجف‌زاده نام برد.

متخصص در پاسخ به اینکه آیا در دهه ۷۰ پر کار و یکی از ستاره‌های تلویزیون بوده است، گفت: من همیشه کار کرده‌ام و هیچ وقت وقفه بین کارهایم نبوده؛ ولی ستاره بودن یک چیز دیگر است.

مدیری به بازی متخصص در سریال شهرزاد اشاره کرد و گفت: دوباره با سریال شهرزاد درخشیدید.

بازیگر ۵۶ ساله سریال «به کجا چنین شتابان»، درباره بازی در سینما بیان کرد: در سال‌های پیش پیشنهاد چندانی برای بازی در سینما نداشتم؛ ولی الان پیشنهادات زیادی در این حوزه به من می شود.

مدیری به شوخی گفت: ممکن است به خاطر بالا رفتن سن باشد، چون به من پیشنهادی نمی‌شود!

متخصص در ادامه در خصوص فرزندش گفت: یک پسر ۲۵ ساله دارم که در فرانسه کارگردانی می‌خواند. من خیلی سعی کردم جلوی او را بگیرم؛ ولی او به دنبال علاقه‌اش رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حرفه‌ات دلخور هستی؛ گفت: هر کاری دلخوری‌ها و کم و کاستی‌های خاص خودش را دارد؛ اما اینجا مردم آمده‌اند که چیزهای خوب بشنوند. من عاشق کارم هستم و با آن بزرگ شدم و زندگی کردم. دلخوری من بیشتر از خودم است. یک فرزند دارم؛ با اینکه دوست داشتم فرزندان بیشتری داشته باشم. با وجود اینکه خیلی تلاش کرده‌ام، شاید فرصت رسیدگی به فرزندم را مانند مادران دیگر نداشتم. اینها دلخوری من از خودم است نه از حرفه ام.

بازیگر «تولدی دیگر» ازدواج را سخت‌ترین تصمیمش در زندگی بر شمرد و گفت: همسرم دوست داشت من این کار را ادامه ندهم و من هم قبول کردم؛ ولی بعد از ۸ ماه دوباره سر کار برگشتم. در این سی سال همسرم من را راهنمایی کرد و پشتیبانم بود.

مدیری پرسید: چطور این‌قدر بی حاشیه بودید. آیا این کار کنترل خاصی می خواهد؟

متخصص پاسخ داد: من از خیلی چیزها دور هستم . خیلی مصاحبه نمی‌کنم و دوست ندارم زیاد در چشم باشم.

بعد از اینکه متخصص عنوان کرد اهل فضای مجازی نیست؛ مدیری گفت: خدا را شکر که بالاخره یک نفر اهل فضای مجازی نبود!

این بازیگر بی احترامی مخصوصاً نسبت به پدر مادر را خط قرمز اخلاقی خود بیان کرد و در مورد احساس خوشبختی گفت: خوشبختی کامل و مطلق که وجود ندارد. اما من احساس راحتی دارم. قانع هستم و زیاده خواه نیستم. اهل تجملات و مقایسه خود با دیگران نیستم و به کسی حسادت نمی کنم.

فریبا متخصص در پایان یک ساعت به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری در پایان گفتگو درباره مهمان خود گفت: فریبا متخصص بسیار مهربان، خوش قلب و در گویندگی و بازیگری بسیار حرفه‌ای است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین