کد خبر: ۴۶۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

۲۴ هزار تخت بیمارستانی تحویل دادیم

ویزر بهداشت با اشاره به اینکه توسعه تخت‌های بیمارستانی جلوتر از برنامه‌های تعیین شده پیش می‌رود، گفت: قول توسعه ۲۱ هزار تخت بیمارستانی دادیم در حالی که ۲۴ هزار تخت تحویل دادیم.
آفتاب‌‌نیوز :
۲۴ هزار تخت بیمارستانی تحویل دادیم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان الغدیر ابهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه امروز به منظور افزایش رضایتمندی مردم است تا بیش از گذشته در آرامش و رفاه باشند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات لازم برای بیمارستان‌ها در شهرستان‌های ابهر و خرمدره تأمین شده است، ابراز کرد: بخش اورژانس نیز توسعه یافته و بیمارستان الغدیر ابهر که سال‌ها معطل بود به همت وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت تکمیل و تجهیز شد.

وزیر بهداشت در مورد توسعه تخت‌های بیمارستانی تصریح کرد: قول توسعه 21 هزار تخت در کشور را داده بودیم و در حال حاضر 24 هزار تخت تحویل دادیم و خوشبختانه از برنامه جلوتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 238 پروژه بهداشتی، درمانی، ایجاد پایگاه‌های سلامت و مراکز جامع سلامت در حال ساخت و بهره‌برداری است، بیان کرد: برخی از آن‌ها تا کنون افتتاح شده و باقی‌مانده آن‌ها نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین