کد خبر: ۴۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

سلطانی‌فر: هیئت مدیره پرسپولیس امروز معرفی می‌شود/ درباره حضورم در دولت بعدی باید تا هفته بعد صبر کرد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که درباره حضورم در دولت بعدی باید تا هفته بعد صبر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مشخص شدن اسامی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: مجمع اسامی آنان را مشخص کرده کرده و امروز ان‌شاء الله اعلام می شود.

وی افزود: درباره حضورم در دولت بعدی باید تا هفته بعد صبر کرد و خود آقای روحانی این موضوع را اعلام خواهند کرد.

سلطانی‌فر با اشاره به این‌که «به دنبال حل کردن مشکلات قانونی و اساسنامه فدراسیون‌ها بوده‌ایم و این کار را به انجام رسانده‌ایم»، گفت: ما در طول دوره وزارت خود توانستیم مجوز حضور بانوان در رشته های مختلف ورزشی با حجاب اسلامی را بگیریم که اتفاق خوبی بود و حق بانوان در این زمینه استیفا شد.

وی افزود: ما در زمینه جوانگرایی مدیران هم تلاش‌هایی کرده‌ایم و امروز چهار مدیر زیر چهل سال داریم و ‌ان‌شاءالله اگر حضورم در وزارتخانه تداوم یابد این روند جوانگرایی را ادامه خواهیم داد.

سلطانی‌فر با اشاره به این‌که «در حوزه وزارت ورزش باید به مسائل موجود در زمینه ورزش بانوان، آقایان و همگانی توجه کرد»، گفت: همچنین پژوه‌های نیمه تمامی در زمینه ورزش وجود دارد و نیز درباره جوانان هم باید در زمینه مشکلات آنان در خصوص شغل، تحصیل، مسکن و ازدواج شان با ایجاد یک هماهنگی میان همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات‌شان تلاش کرد.
وی با اشاره به این‌که «پس از برجام اتفاقات خوبی برای ورزش ایران رخ داده است»، گفت: ما میزبانی حدود هفتاد رویداد ورزشی را داشته‌ایم و رویکرد فدراسیون‌ها و مجامع بین‌المللی با ما بهتر شده و درباره موضوع عربستان هم با توجه به امنیتی که در کشور داریم، بهانه های سعودی ها برای عدم حضور در ایران، بهانه‌های واهی است و امیدواریم با عادی شدن روابط مان این مشکلات حل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین