کد خبر: ۴۶۵۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

نگرانی زیدان از نتایج رئال در تابستان

سرمربی رئال مادرید نگران نتایج ناامید کننده تیمش در اردوی تابستانی آمریکا است.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان عملکرد بسیار خوبی در فصل قبل داشت و توانست عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا را به دست آورد.

اما شاگردان زیدان در تابستان، نتایج ناامید کننده‌ای به دست آوردند و برای تیم‌های بارسلونا، منچستر یونایتد و منچستر سیتی تن به شکست دادند.

رئال در آخرین بازی دوستانه خود در آمریکا توانست برابر منتخب لیگ این کشور در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

زیدان بعد از بازی، گفت: درست است که این یک بازی دوستانه بود اما کسب پیروزی در آن مهم بود چرا که در سه بازی قبلی خود تن به شکست داده بودیم و این نگران کننده بود. تا قبل از سوپر جام زمان کمی برای آمادگی داریم و باید هر چه سریع‌تر راهکار مناسبی برای پایان دادن به این نتایج بد خود در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت،او ادامه داد: گرت بیل، کریم بنزما و مارسلو را در نیمه دوم به میدان فرستادم چرا که آنها خسته بودند. من نگران وضعیت بیل و بنزما نیستم و آنها رفته رفته آماده خواهند شد. مهم‌ترین چیز برای من این است که در دیدارهای رسمی دیگر اشتباهات دیدارهای دوستانه را نداشته باشیم.

زیدان درباره غیبت کریستیانو رونالدو در آمریکا گفت: رونالدو همواره فشار زیادی را تحمل می‌کند و طبیعی است که به استراحت بیشتری نیاز دارد. او پنجم آگوست به تیم اضافه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین