کد خبر: ۴۶۵۶۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

توصیه‌های امام جمعه تهران به دولت آینده /مسئولان تسلیم دشمن نشوند /خدمت به مردم ثواب دارد

امام جمعه موقت تهران گفت: کار کردن در این کشور افتخار است و ثواب دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری، رهبری نکات ارزشمندی را اشاره کردند اظهار کرد: رهبری بر حل مشکلات مردم تاکید داشتند. در نظام اسلامی ما خدمت به مردم خیلی ارزش داشته و ثواب دارد.

وی افزود: مسولان برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی همت کنند. نفوذ دشمن را بفهمند و تسلیم آنها نشوند. توجه به این مسائل کشور را حفظ می‌کند.

اهم اظهارات امام جمعه موقت تهران را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*مقام و مسئولیت در کشور افتخار است، مسئولیت در کشور اسلامی با چنین مردمی بزرگوار،‌ شجاع و با بصیرت که پای صندوق رای حماسه می آفرینند افتخار داشته و ثواب و ارزش دارد. رهبری در جلسه تنفیذ اشاره کردند که مسئولان توکل داشته و گرفتاری های مردم را حل کنند. خدمت کردن به این مردم خیلی ارزش دارد. ایران کشور امام زمان (عج) است و همواره مورد توجه ائمه بوده است بنابراین خدمت در این کشور برای تمام مسئولان عبادت است.

*پیش از انقلاب دشمن امنیت و سکوت گورستانی برای کشور ما می خواست و دنبال این نبود که جوانان ما رشد و حرکت داشته باشند. آن‌ها برای کشورهای اسلامی چنین چیزی می خواهند تا فرهنگ و ثروت آن‌ها را بگیرند امام خمینی (ره) در این کشور تحولی ایجاد کرد بنابراین اکنون دشمن همانطور که رهبری فرمودند برای یک آزمایش علمی موشکی هم سروصدا راه انداخته است.

*حجاج ما عازم بیت‌الله‌الحرام هستند، امیدواریم همانطوری که رهبری گفتند حج جامع و همراه با عزت و امنیت و رفاه انجام شود و همه حجاج به سلامت رفته ، اعمال مقبول باشد و به سلامت باز گردند و حج از نظر فردی و اجتماعی همانطور که امام (ره) و رهبری فرمودند انجام شود.
منبع: خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین