کد خبر: ۴۶۵۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

حاج صفی و شجاعی با مچ بند ایران در برابر نماینده رژیم صهیونیستی/عکس

تیم پانیونیوس با دو بازیکن ایرانی به مکابی تل آویو باخت و از لیگ اروپا حذف شد. شجاعی و حاج صفی در بازی رفت که در تل آویو برگزار شد حاضر نشدند برای پانیونیوس به میدان بروند.
آفتاب‌‌نیوز :
اما در بازی برگشت هر دو بازیکن مجبور بودند به میدان بروند. پانیونیوس این مسابقه را یک بر صفر باخت. تصویری از حضور شجاعی و حاجی‌صفی با مچ بندی باطرح پرچم ایران در ابتدای این مسابقه ثبت شده است. با شکست پانیونیوس مقابل این تیم صهیونیستی، شجاعی و حاج صفی فرصت بازی کردن مجدد در لیگ اروپا را از دست دادند.

 منبع: جام جم آنلای
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
1
اینها را مقایسه کنید با اشکان دژاگه که روزگاری که هنوز به عضویت تیم ملی ایران در نیامده بود و تابعیت آلمانی داشت و فیکس تیم ملی رویایی جوانان آلمان 2009 بود، با وجود تمام جنجال های رسانه ای و تهدیدهای رییس فدراسیون این کشور، از بازی در برابر تیم اسرائیلی امتناع کرد و رییس فدراسیون فوتبال آلمان را این چنین به عذرخواهی کشاند.

➖ پس از جنجال بوجود آمده، اشکان در گفتگویی با نشریه (Stern) چاپ آلمان گفت: «در رگهای من بیشتر خون ایرانی جاری است تا آلمانی، باید این مسئله را پذیرفت. والدین من ایرانی هستند. ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.»
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین