کد خبر: ۴۶۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

یورونیوز: روحانی آمریکا را متهم کرد

تارنمای شبکه یورونیوز امروز (شنبه) گزارش داد حسن روحانی درحالی که برای آغاز دومین دور ریاست جمهوری اش سوگند یاد کرد، از آمریکا انتقاد و آن را به تضعیف توافق هسته ای با قدرت های جهانی متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، یورونیوز نوشت: از زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به قدرت رسیده و واشنگتن به سیاستی تهاجمی در قبال ایران بازگشته، روحانی تلاش ها برای دفاع از توافق هسته ای را که بزرگ ترین دستاورد وی در دور اول ریاست جمهوری اش است، آغاز کرده است.

به نوشته یورونیوز، جمعی از شخصیت های خارجی از جمله چهره های اروپایی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران شرکت کردند. این درحالی است که پیش از ان ، سنای آمریکا به اعمال تحریم های جدید علیه ایران رای داده بود.

روحانی گفت که حضور شخصیت هایی مثل 'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اروپایی نشان می دهد که با وجود فشارهای آمریکا، اروپا مصمم به گسترش مناسبات با تهران است.

مراسم تحلیف روحانی هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور مقام ها و شخصیت های کشوری و لشکری و قریب یکصد هیات بلندپایه خارجی و بین المللی از کشورهای مختلف جهان عصر امروز( شنبه) برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین