کد خبر: ۴۶۶۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

پرواز مسافران "آتا" بعد از 15 ساعت سرگردانی/بازهم نقص فنی؛ این‌بار برای هواپیمای کیش‌ایر

مسافران آبادان – مشهد بعد از 15 تا 16 ساعت سرگردانی، بنابر اعلام فرودگاه آبادان دقایقی دیگر با هواپیمای جایگزین عازم مشهد می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : احسان الواری نژاد معاون فرودگاه آیت الله جمی آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به این‌که پرواز دیشب (ساعت 22) "آتا" به مقصد مشهد به دلیل نقص فنی لغو شده بود، اظهار کرد: مسافران این هواپیما با هواپیمای دیگری پرواز می‌کنند.

وی افزود: تمام مسافران این پرواز تا ساعتی دیگر از طریق این هواپیما در مشهد مقدس خواهند بود.

الواری نژاد درباره رفع نقص هواپیمای قبلی نیز گفت: در حال حاضر نقص فنی هواپیمای آبادان - مشهد برطرف شده اما محض اطمینان مسافران با هواپیمای جایگزین عازم مقصد می‌شوند.

وی، همچنین از لفو پرواز آبادان – تهران در ساعت 10 صبح امروز خبرداد و گفت: پرواز هواپیمای کیش ایر صبح امروز حوالی ساعت 10 قرار بود آبادان را به مقصد تهران ترک کند. پس از حرکت و طی حدود 20 مایل از فرودگاه آبادان، خلبان آن اعلام کرد یکی از موتورهای هواپیما مشکل پیدا کرده و سپس این هواپیما به فرودگاه برگشت.

الواری نژاد درباره مسافران این هواپیما افزود: خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی برای کسی پیش نیامد ولی چون موتور هواپیما مشکل پیدا کرد پرواز باطل و لغو شد. برخی از مسافران این پرواز با هواپیماهای دیگری که عازم تهران بودند راهی تهران شدند و برخی نیز بلیط خود را کنسل کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
حالا دلواپسها بگن چرا هواپیما میخرید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین