کد خبر: ۴۶۶۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

احمدزاده: لیگ برتر شبیه لیگ آزادگان نیست/ الان پشت کامیونم، این هم بوق!

محمد احمدزاده پس از ۳ دهه حضور در سطح اول فوتبال ایران راننده کامیون شد و با شغل جدیدش موجی در فضای مجازی به راه انداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه خبرورزشی نوشت: عده‌ای هم این حرکت را تبلیغاتی قلمداد کردند اما دیروز وقتی به «ممی» محبوب انزلی‌چی‌ها زنگ زدیم پشت فرمان کامیونش بود! گفت‌وگوی ما با محمد احمدزاده را در ادامه می‌خوانید:

از شرایط ملوان مطلع هستید؟
نه، خبر خاصی از ملوان ندارم چون از این تیم و در واقع از فوتبال خیلی دورم. هر از گاهی با برخی رفقا که صحبت می‌کنیم حرف از اوضاع ملوان هم می‌شود و اطلاع من در همین حد است.

این دوستان شرایط ملوان را چگونه ارزیابی می‌کنند؟
اکثر آن‌ها معتقدند شرایط این فصل ملوان بهتر از فصل قبل است و شانس زیادی برای صعود دارد البته من خودم خبری ندارم و مثلاً نمی‌دانم چه بازیکنانی گرفته‌اند و در چه نقاطی تقویت شده‌اند. در هر حال امیدوارم ملوان نتایج خوبی بگیرد و به لیگ برتر برگردد.

سپیدرود پس از سال‌ها به لیگ برتر آمد
از اینکه تیم محبوب رشتی‌ها به لیگ برتر آمده و گیلان را دوباره صاحب سهمیه کرده بسیار خوشحالم. آن‌ها خیلی زحمت کشیدند و البته سپیدرود کار سختی در پیش دارد و باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کند. باید واقع‌بین باشیم سپیدرود در طول کمتر از دو سال از مسابقات لیگ دو به لیگ برتر رسید و برای بقا در این سطح آن‌ها باید خیلی زحمت بکشند. لیگ برتر داستان خاص خودش را دارد و سپیدرودی‌ها باید خیلی حواس‌شان جمع باشد چون رقبای بسیار سختی را پیش رو دارند. شرایط لیگ برتر با لیگ‌های پایین‌تر بسیار متفاوت است و هیچ شباهتی بین رقبا و نوع بازی‌ها در این سطوح نیست.

چندی قبل با عکس کامیون و شغل رانندگی حسابی خبرساز شدید! حتماً خبر دارید که عده‌ای گفتند حرکت شما تبلیغاتی و برای اعتراض بوده!

به هیچ‌ عنوان شغل جدیدم نمایشی نبود. الان هم اتفاقاً در کامیونم پشت فرمانم و برای‌تان یک بوق می‌زنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین